zo zat dat moeders voor moeders

hey

moeders voor moeders
ik ben het zo zat dat plassen in die kan
ik weet dat ik er andere vrouwen mee help en daar doe ik het voor maar dat ff lekker op de pot zitten mis ik zo
hahahah of ben ik echt de enige die zo denkt

wat erg ik denk dat doe ik ff nou valt het stiekem toch tegen

Neej ik ben het absoluut niet zat! Iedere keer als ik weer onhandig in die kan sta te plassen realiseer ik me hoeveel geluk ik heb dat ik zwanger heb mogen raken.
Zonder al deze vrouwen die hier actief aan meedoen, zou ik nooit zwanger zijn geraakt. En laten we nou eerlijk zijn.... Hoeveel is nou tien weekjes op een heel mensen leven, niks toch?

Liefs, Nicole 8w1d

Oh ik ben het ook nog niet zat hoor. Ik vind het een kleine moeite ;)
En daarnaast plas ik nog normaal op mijn werk he :)

Hey Yvette,
Ik begrijp je helemaal.
Tuurlijk het is een kleine moeite voor een ander.
Maar elke keer dat gedoe ik moet gemiddeld 10 keer plassen en dan is het echt te rot moeite niet dan baal ik als een stekker.
S'ochtends dan vind ik het niet erg want na een nacht ophouden vind ik het echt de moeite maar van die kleine rotbodempjes raak ik behoorlijk chago.
Maar toch wil ik het doen hoor.
Groetjes en sterkte.
Jet

Hoi hoi,ik ben met mijn vorige zwangerschap zwanger geworden dankzij de vrouwen die dit voor mij hebben willen doen.
Bedankt dames!!!!Bedankt dat jullie voor mij niet meer lekker op de pot hebben gezeten en jullie urine in die vieze stinkende meurende flessen hebben moeten stoppen.

Maar dankzij jullie heb ik wel een gezonde zoon op de wereld mogen zetten!!

Kom op,nog even doorzetten Yvet,je maakt er zoveel mensen gelukkig mee!
Je mag best eens lekker op de pot gaan zitten piesen,alle beetjes helpen,maar als jij het ff een keertje niet trekt en gewoon ff op de pot wil hangen,mag dat best hoor ;-)

Super van je dat je er aan begonnen bent.Je maakt er nog veel meer mensen gelukkig mee als je nog even doorzet!

(denk maar bij elk plasje aan mij)hahaha

Succes met vullen ;-)
Groetjes van dankbare Jo

Terug
Bovenaan