Zo zat...

Hey meiden,

Ik moet ff klagen hoor, ik ben het zo zat. Ben nu 38 weken en 3 dagen en zit er helemaal doorheen.
Fysiek gaat het gewoon klote. Ik kan bijna niet meer lopen vanwege de bekkeninstabiliteit en nu is daar ook weer misselijkheid bij gekomen. Ik slik weer emasafene omdat ik anders de hele dag loop te kokken. Ik ben deze week bij de gyn geweest en heb aangegeven dat ik echt niet tot 42 weken wil door lopen, ik trek dat gewoon niet. Hij begreep me gelukkig wel en zei dat hij aan de ligging, mijn harde buiken, rugpijnen en grootte van de baby denkt dat hij wel voor 40 weken komt, maar ja hij is geen helderziende...
Nu afgesproken dat ik na 40 weken ingeleid wil worden als hij nog niet geboren is.

Ik zal zo blij zijn als hij geboren is!
Liefs, Kirsten
 
Lekker klagen mag hoor. Ik denk dat we er allemaal wel een beetje klaar mee zijn. Gelukkig duurt het nu echt niet lang meer. Kan de gyn anders niet gewoon besluiten om eerder in te leiden? In ieder geval heel veel sterkte met de allerlaatste loodjes.
 
Ik ben ook 38+3 weken. En ja, ook ik ben er echt helemaal klaar mee. Vannacht ook weer enorme weeën gehad en een constante zeurende ongesteldheidspijn. Blegh! Als ik buk om iets van de grond op te rapen komt de maaginhoud meteen omhoog. Ik houd ook een vocht vast man! niet normaal. Zo een kilo extra op de weegschaal.

De verloskundige zei tegen mij dat er geen enkele reden is dat deze eerder geboren wordt. Maar goed bij mijn vorige twee kids zaten ze er ook naast. Bij de eerste wisten de profs echt zeker dat ik de 40 weken niet zou halen en die 8 ponder kwam mooi pas bij 40+4. Ik kon die laatste dagen alleen nog maar huilen. Bij de 2e wisten ze zeker dat hij ook te laat zou komen (want de 1e was ook te laat), deze 8 ponder diende zich exact met 39 wk aan. Tranen van geluk!
Nu hoop ik dus VURIG dat deze baby volgende week al gaat komen.... mag ook nu. Echt. Ik ben er klaar mee en klaar voor.

Meid, laatste loodjes. Het is een cliché maar echt, voor je het weet ligt het allemaal achter je!
 
Succes met de laatste loodjes, Nog eventjes proberen vol te houden, ik probeer zelf de hele tijd te denken aan het idee dat ik straks mijn lieve kleine mannetje vast heb! zo probeer ik me er maar door heen te trekken. houd op het moment ook super veel vocht vast! maar goed de laatste loodjes!

Succes allemaal xx
 
Thanks meiden voor jullie steun :)

Ik ga vanavond lekker uit eten met mijn gezinnetje en mijn ouders. Even de zinnen verzetten, hopelijk kan ik iets eten en hou ik het lekker binnen. Maar even de deur uit is ook wel weer lekker, als dan vannacht de vliezen breken ben ik helemaal happy hahaha

@ amstermama; helemaal herkenbaar, deze week weer 1 volle kilo erbij schoon aan de haak; terwijl ze zeggen dat je nu niet veel meer aankomt, maar ik hou vocht vast niet normaal meer. Ik kan alleen nog maar leggings aan en mijn uggs (en slippers natuurlijk maar je moet er idd wat voor over hebben)

Fijn weekend allemaal en hopelijk worden er dit weekend wat wolken van babietjes geboren binnen ons clubje!

Succes allemaal xxx
 
Hoi,
Ik herken het zat zijn wel hoor! Ik word ook zo irritant van die rot bekkeninstabiliteit! De klachten worden de laatste week weer erger en dat is toch zo ontzettend lastig als je nog een twee jarige rond hebt lopen, de babykamer nog niet af is en het huishouden blijft liggen. Grr, zal blij zijn als ik weer meer kan! Helaas moet ik toch nog even geduld hebben want ik ben nu 35wk2dg. Pff, ben al maanden aan het aftellen. Gelukkig is de baby wel helemaal gezond en mag ik wat dat betreft helemaal niet klagen. Maar zwanger zijn is gewoon niet mijn ding. Dat geschop de hele tijd vind ik ook behoorlijk pijnlijk.
maar goed we moeten nog even volhouden dames en dan hopelijk hebben we allemaal binnen een maand een gezonde baby in onze armen en kunnen we de afgelopen 8/9 maanden snel vergeten!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan