Zo zenuwachtig voor echo

Dinsdagochtend gaan we voor de 1ste echo. Ik ben zo zenuwachtig en ben alleen maar aan het aftellen. Ik heb geen druppel bloed gezien, dus ik heb geen reden om te geloven dat het mis is eigenlijk. Als alles goed is, dan zou dit ons derde kindje worden. Maar wat ik ook probeer te relativeren, denk dat ik hier geen controle over heb, ik blijf maar stressen.

Hoi jippie, wij nigen vrijdag ook voor de eerste echo, bij ruim 8 weken. Het is mijn 6 de zwangerschap, derde kindje! Ik heb ook geen bloedverlies gehad, maar toch heeeeeel erg neeveus! Ik wens je veel plezier dinsdag!

Liefs knutsel

Wij hebben morgen de eerste echo. Ben ook veel zenuwachtiger dan bij de eerste. Ik heb er een dubbel gevoel over. De laatste dagen ben ik erg misselijk en dat geeft me hoop. Maar toch zit er zo'n stemmetje in mijn hoofd die blijft zeggen dat ik er rekening mee moet houden dat het niet goed is, en waarom....????? geen idee, is mijn gevoel. Hoop zo dat mijn gevoel het fout heeft! Was het maar maandag, 10.00 uur:)

Jippi, succes en veel plezier dinsdag.
Knutseljuf, succes en veel plezier vrijdag!

hoi dames,

ik heb woensdag mijn eerste echo. Ik ben dan volgens eigen berekening 10 w en 5d. Ik ben ook erg nerveus. Vooral omdat ik heel veel buikpijn heb.
Iedereen veel plezier!!

Hoi,

Bedankt voor de reacties. Leuk dat jullie allemaal een echo hebben deze week en in hetzelfde schuitje zitten. Allemaal dus ook heel veel succes (en dus plezier) gewenst van mij!

@jufknutsel: toch geen missed abortions? Ik ben daar zo bang voor. Het lijkt me zo naar om dan in zo'n echo ruimte geconfronteerd te worden met zoiets.

@2de guppy: Jouw verhaal klinkt heel herkenbaar. Ik heb vanaf het begin het gevoel dat het geen blijvertje zal zijn, zonder reden, maja het blijft knagen, hè... Laat je even weten hoe het gaat morgen? Ik hoop dat alles goed zal blijken.

@jufanouk: je moet wel geduldig zijn zeg met bijna 11 wk pas de eerste echo! Ik zou di namelijk ruim een week minder lang zwanger (9wk3d) moeten zijn en ik vind dat het al zo lang duurt!

hoi jippi,

succes ermee! hoop dat de echo goed is.
ook ik ben aan het stressen voor mijn echo. mijn tweede echo, de eerste was niet duidelijk of het goed was en dat was 2 weken geleden..
succes allemaal deze week en hoop dat iedereen goed nieuws krijgt.

liefs didi

Terug
Bovenaan