zo zenuwachtig zo een gesprek met me leidinggevende

zo om 9 uur een functienerings gesprek net als mijn anders collega's ,naar je zal ik het haar dan maar gelijk vertellen? of over twee weken? kijk wel hoe het gesprek verloopt
maar jee ben nu gewoon misselijk van de zenuwen bha

Spannend, veel succes.

Tja het vertellen is en blijft lastig. Ik heb het persoonlijk wel vroeg verteld zodat ze op tijd kunnen zoeken naar een vervanger zodat ik die nog een aantal maanden kan inwerken (werk op een klein kantoor als rechterhand van een advocaat).

Veel succes en laat je het weten of je het hebt verteld?

nou ik kwam aan en ze vroeg wat ben jij vroeg de vergadering is pas om 10.15 . ik zei maar we hebben een funcunerings gesprek was ze het zelf helemaal vergeten !!
dus ging niet door!!!!
dus nog niks verteld mocht wel een paar clienten doen er was een collega ziek

Mijn leidinggevende weet het al een paar weken. Het is dan ook wel echt een schat van een meid! Ik had zoiets van, als het misgaat en ik moet me ziekmelden komt zij het toch ook te weten en nu weet ze tenminste waarom ik steeds loop te gapen en drie keer extra moet plassen op een dag hahahah....

Ja ik heb het om diezelfde reden (als kaaskoppie) ook al bij 8 weken verteld. Stel dat er iets vervelends gebeurdt onder werktijd dan weet ze er maar vast van.
Ik was er ook bloednerveus voor, maar ze reageerde heel relax en blij!
Ik zeg: Gewoon vertellen dus! :p

Terug
Bovenaan