zo zenuwachtig.....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Ik hou het niet meer van de zenuwen. Ik ben nu 2 dagen overtijd en nog niets te bekennen van mn rode duiveltjes!! Vanochtend getest.... weet het nog niet zeker....
Na een kleine 15 min kwam er toch een licht streepje bij Het was niet mn eerste urine, maar na 2 flinke bakken koffie en een glas water.

Morgenochtend ga ik meteen testen met mn ochtendurine, dat kan helpen toch??????

ik laat het natuurlijk weten, maar hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb namelijk wel het sterke gevoel dat ik ongi moet worden!

liefs M

Hoi M,

Je vertelde dat je hebt getest na 2 dagen overtijd te zijn.
Het kan goed zijn dat als je het over een aantal dagen nog een keer doet, hij wel positief is. Ik heb namelijk bij mijn eerste zwangerschap 4 dagen na overtijd getest en had toen ook een heel licht streepje. Was ook zwanger, maar heb in september 2005 een miskraam gehad. Was toen 10 weken zwanger.

Heb nu ook het gevoel dat ik zwanger ben, moet maandag ongesteld worden.
Ben zo benieuwd.
Raad: Ik zou het over een paar dagen nog een proberen als je nogsteeds niet ongesteld zou zijn geworden.

Liefs, Go

Hoi Mijnnaam,
Spannend he! Ben heel erg benieuwd naar jouw test van morgenvroeg!! Hoop dat het raak is.
Ik ben ook al twee dagen overtijd qua mijn normale cyclus, heb nog niet getest. Ik heb vorige week wel een keer getest omdat ik ook op was van de zenuwen (dacht dat het toen mijn NOD was ivm mogelijk gevoeld hebben van eisprong en innesteling), negatief. Nu is het zondag m'n NOD geweest volgens m'n normale cyclus, maar zit nog maar in ronde 1 dus ga er een beetje vanuit dat we niet zóveel geluk kunnen hebben. Ik ben van plan om morgen te testen, maar misschien wacht ik nog een dagje langer. Er zijn bij ons net héél onverwacht twee cavia's geboren, dus ik kan m'n gedachten op iets anders zetten en heb nog geen zenuwen.  Aan de ene kant voel ik niks, niet dat ik zwangerschapsverschijnselen heb ofzo, maar ook niet dat ik ongesteld ga worden. Al heb ik de afgelopen week wel al meerdere keren gedacht van 'ja nu breekt het los'. Niet dus. Ik ben m'n nachtdienst zelfs zonder redbull doorgekomen (heb ik anders echt nodig, maar stél dat het raak is dan lijkt zo'n energiedrank niet echt goed voor m'n vruchtje)  en stond om 8u nog te springen vanmorgen.  
Ik wist trouwens niet dat er na zo'n lange tijd nog een streepje kan komen! Bij mijn test van vorige week heb ik 1 min gewacht: niks. Nog een minuutje laten liggen: niks. En toen in de vuilnisbak gesmeten. Moet ik de volgende keer wat langer wachten? Als er na  10 minuten nog een streepje komt lijkt me dat streepje niet betrouwbaar, of wel?
Nog een nachtje werken, dan testen of als ik kan wachten zelfs donderdag. Ben benieuwd.
Groetjes, Esther.

Het lijkt me niet dat de test na 10 minuten  nog betrouwbaar is.
Het staat er niet voor niets op dat je 10 minuten moet wachten en dat je hem daarna moet weggooien.
Toen ik voor de 1e keer zwanger was, kwam er al na 1 minuut een streepje tevoorschijn.
Na 10 minuten was deze hetzelfde.

Liefs, Go

he hallo,

Het klopt dat een test na 10 min niet meer betrouwbaar is hoor! Bij de ene test moet je 1 minuut wachten en bij de ander 3 minuten.
We zien wel wat er morgen of overmorgen gebeurd, ik heb heel stiekem een heel goed gevoel hierover!! hoop het voor jullie ook

ík laat het jullie weten!!

liefs m

Hoi m,

Ik vind het ook erg spannend en ben benieuwd wat je uitslag is als je de volgende test hebt gedaan. Wel mailen he!!!
Maandag moet ik ongesteld worden.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan