Zo zeurderig, mopperig, pieperig ... Even mijn hart luchten.

Vanaf maandag heeft mijn dochtertje van 9,5 mnd regelmatig koorts, is ze erg zeurderig, ... niets is goed, ze wuift letterlijk alles weg met haar handjes!! Huilt, moppert, kortom ze zit niet lekker in haar vel. Woensdag naar de huisarts geweest vanwege huiduitslag en hij noemde de 5e ziekte. Er komen ook tandjes door en het is benauwd ... allemaal heel begrijpelijk maar mama is nu wel erg moe. Soms denk ik "ga toch eens even spelen"... even rust zou lekker wezen. Zucht ...

Ik geef haar al een paar dagen een zet pilletje maar ze blijft vervelend doen.

Hoop dat het gauw voorbij is.

Groetjes Es
 
ja het is af en toe wat he, zoals reisa al zegt het weer........en natuurlijk de 5de ziekte.... probeer als zij slaapt ook ff te gaan liggen(weet niet of je dat kan ivm misschien nog een kindje) dan ben j fit als zij wakker word en verder lekker aan proberen te tutten en ff nergens naar kijken.
Je doet het goed en je dat je een zetpilletje zetten deed ik ook en kan geen kwaad!
 
probeer zelf zo relax mogelijk er mee om te gaan. Hoe relaxer je zelf bent hoe meer rust zij heeft.

Het is heel vervelend voor je dat ze zo is. En ik ken het maar al te goed maar probeer er zo veel mogelijk over heen te stappe. Ze hebben nou eenmaal van die mama dagen dat ze alleen maar willen plakken. Mijn jongste heeft dat nog steeds en die noemen we ook altijd sticker. vooral een mama sticker.
Op dagen dat ziek is of last heeft van het een of ander dan laat ik alles zoveel mogelijk en ga lekker met haar zitten tutten en weet dat het een fase is en het weer over gaat.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan