Zo zie je maar weer

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zie zie je mar weer dat de testen de huisarts ook niet even goed zijn. Gister naar de dokter geweest daar een hcg test gedaan weer negatief. Vandaag weer een test gedaan en ja hoor ik ben ZWANGER ben nu dol gelukkig het kan niet beter mijn gevoel was juist.

Veel liefs van Charmedgirl

Hartelijk gefeliciteerd!

Gek he? Heb je de huisarts gebeld om het door te geven? Wat zeiden ze daar?
Ben wel erg benieuwd.....

groetjes Sanneke

Hi,

Allereerst proficiat.
Ik denk alleen niet dat het iets met die testen te maken heeft maar meer met je hcg niveau, dat gaat iedere drie dagen omhoog. Stel dat je vandaag een heel licht streepje ziet, kan het zijn dat je over drie dagen of anders vier een veel donkerder streepje ziet.

X
Veel plezier

Hoi Allemaal,

Hartelijk bedankt voor de felicitaties. Toen ik vandaag de test deed stond er idd een licht streepje maar een streepje is een streepje dus wel het feit dat ik zwanger ben waar ik heel blij mee ben want we zijn al een jaar bezig
en nee ik heb mijn dokter nog niet gebeld want daar kan ik niet mee door een deur ik ga morgen een afspraak maken bij de vk en we zien wel hoe we verder gaan. Maar heb voor tien weken geleden nog een mk gehad toen was ik vier week zwanger en nu hoop ik echt dat alles goed gaat.

Veel liefs van Charmedgirl

GEFELICITEERD!!! Een streepje is idd een streepje!!!
En zo'n (negatieve) test zegt niet altijd iets: een vriendin van mij heeft noch met de huistesten, noch met de testen van de dokter positief getest: toch heeft zij nu 2 kinderen!

Fijne zwangerschap gewenst,
Liefs Nika

hoihoi, allereerst uiteraard gefeliciteerd!!!! en ik hoop voor je dat alles nu goed gaat.
maar even over je huisarts, het is prima dat je direct contact opneemt met je vk maar het is denk ik ook wel wijs als je je ha inllicht, mocht je iets opdoen waarvoor je medicijnen nodig hebt kan hij/zij wel rekening houden met het feit dat je zwanger bent.

liefs linda

Terug
Bovenaan