Zo zie je maar!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Een paar weken geleden de keuze gemaakt om me terug te trekken omdat ik teveel bezis was met zwanger worden...
Afgelopen week voelde ik me anders dan anders; soms wat gevoelige/stekende borsten, weeeig (net niet misselijk) gevoel en veel hoofdpijn..
Vrijdagmorgen getest en ja hoor een heel licht streepje! Vanmorgen met de CB-digitaal getest en die gaf ook duidelijk 'ZWANGER' aan!!
We zijn helemaal blij, maar beseffen het nog niet. Ben nog erg voorzichtig omdat maandag mijn NOD pas is en er nog van alles mis kan gaan...

Ik wens iedereen veel goeds toe en hoop dat vele mij mogen volgen!

gr. FA

Gefeleiciteerd!!

Wat ontzettend leuk voor je.
Ik probeer me er ook zo min mogelijk mee bezig te houden, maar vind het erg moeilijk.

Ik heb nu sinds een paar dagen dezelfde symptonen als jij, hoofdpijn, licht misselijk, en af en toe last van mijn borsten...dus wie weet?

maar mijn NOD is als het goed is pas de 16e dus duurt nog even...

Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan, het is een geweldige tijd!!

Liefs

Van harte gefeliciteerd! Ik ben inderdaad ook iets minder actief geweest de afgelopen periode. Had het gevoel er teveel mee bezig te zijn.

Ik ben nu al vanaf de 6e aan het wachten, maar geen menstruatie.....
Vanochtend getest, maar die was negatief. Kan ik dan toch zwanger zijn?

Geniet van je zwangerschap!

hoi
van harte wat een heerlijk nieuws
kan me voorstellen dat je het nog maar moeilijk kan geloven.
hele fijne en gezonde zwangerschap toegewenst

@ellis1: ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar het kan zijn dat je nog te weinig hormonen in je urine had en dat de test daardoor negatief is. maar het kan ook gewoon zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt.

ik voel me zelf ook al een paar dagen niet zo super, maar aangezien ik geen idee heb hoe mijn cyclus is weet ik ook niet wanneer mijn nod is. heb gister wel een test gedaan maar die was negatief

Van harte! Ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan.

@ellis: weet je zeker dat je wel een eisprong gehad hebt?

Liefs,
Maaike

Hallo,

@Maaike: Ja, dat weet ik zeker, ik meen het zelfs gevoeld te hebben.
Ben nog steeds niet ongesteld....ik blijf wel wachten en ik denk dat ik morgen weer een test doe.

Groet

Ellis

Terug
Bovenaan