zo zielig...

Teun is al ruim een week verkouden en sinds 3 dagen roggelt hij van alle kanten.
Gisteren heeft hij elke fles eruit gegooid en vandaag laat hij gewoon 90 cc van de 180 staan. Hij hoest zo hevig dat hij er niet meer uit komt dus vandaag toch maar even naar de huisarts. Nu heeft hij 2 puffertjes met zo`n kapje dat over zijn mond en neus moet.
Hij moet ongeveer 10 keer adem halen en daarna het andere puffertje en weer 10 keer ademen. Hij verzet zich stevig,huilt alles bijelkaar,en snapt niet dat het noodzaak is.
Voor de fles moet ik eerst zijn neusje leegzuigen daarna neusspray erin en dan hebben we ook nog druppeltjes die 3 x daags gebruikt moeten worden tegen het slijm.
Mijn hart breekt als ik zie hoe moeilijk hij het heeft en waar hij de energie vandaan haalt om zich zo te verzetten. Had ik het zelf maar die verkoudheid!!
Wou ik ff kwijt. Zij jullie kindjes ook al zo verkouden geweest?
Groetjes Mikkie.

och wat zielig.boas is gelukkig niet erg verkouden.hij hoest alleen wat,maar zonder slijm.
het is heel zielig als teun zo huilt met de pufjes,maar op zich is t wel goed,want dan ademt hij de medicijnen wel goed diep in.dus op dat moment is het huilen even functioneel.maar wel heel sneu.
boas heeft koorts van de prikjes.is nu ook een zielig hoopje mens.hopelijk is het morgen beter.en ik hoop voor jullie dat teun ook weer snel beter is!
groetjes kari

wat erg al die vervelende kapjes zooi
jesse is ook erg verkouden geweest, soms zo erg dat er hele stukken snot uit kwamen..hij heeft alleen neusspray gehad en staat nu altijd buiten dat helpt ook voor hem..

Sneu he? Floor is gelukkig nog niet verkouden of ziek geweest, maar onze oudste is op het moment wel heel erg verkouden, dus het kan maar zo dat zij dit ook snel wordt. Tja, welk kindje is nu niet verkouden met dit wisselende weer? In ieder geval veel beterschap gewenst!
groetjes van Ruth

Joh... wat zielig! Hier gelukkig nog geen hevige verkoudheid meegemaakt. Laua niest wel veel, maar niets ernstigs. Ik hoop dat die medicijnen snel verlichting brengen en jullie allebei weer wat rust hebben.

Beterschap, Ilona

Aaahhh, wat zielig! En je kunt ze ook nog niet uitleggen dat al die kapjes en sprays e.d. goed voor ze zijn, he? Wens hem maar veel beterschap van mij!

Liefs,

Eveline

Bedankt voor jullie reactie`s!! En Evelien ik heb hem beterschap gewenst van jou en hij begon meteen te lachen!! Dat doet hij gelukkig nog wel! Behalve als het kapje weer komt,we moeten hem met 2 man sterk in de houdgreep houden. Hij krijst alles bij elkaar maar ja das weer goed want dan inhaleert hij diep genoeg. Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,
shit zeg. Da's niet leuk. Quinn is wel verkouden geweest, maar niet zo erg. Ik hoop dat Teun er snel van af is. En als hij zo blijft krijsen misschien wel, want dan komt dat spul wel extra goed binnen. Maar ja.... leuk is anders.
Sterkte.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan