zo zielig

Hallo

Ik heb dit onderwerp al eerder besproken maar zit nog steeds met hetzelfde probleem.
Het slapen gaat steeds beter. Maar nu wordt hij regelmatig wakker en laat van die harde scheetjes waar hij echt last van heeft. Is dan erg onrustig hult veel. Hij trappelt met zijn benen en komt met de beentjes omhoog en laat dan een scheetje. Hij heeft er echt last van.

Ook met de ontlasting heeft hij moeite. Wordt rood en huilt af en toe bij het poepen.

Heb al een aantal dingen geprobeerd. VSM voor darmkrampjes, orthiflor start, niet te veel lucht binnen te laten tijdens het drinken, boeren tussen het drinken door.

Ik geef trouwens borstvoeding en hij is 10 wk

Heeft iemand nog andere tips????

Groetjes Gienie

Ha Gienie!

Mijn kindje heeft hier ook ergveel last van gehad. Ik gaf hem ABC Dophilus, is een homeopatisch middeltje om de darmwerking te bevorderen. Duurt een paar dagen voordat je resultaat ziet...
ALs mijn zoontje echt niet kon poepen, maar wel hard drukte enzo, liet ik hem in zijn blote billen op een kraammatrasje liggen, vaak luchtte dat niet alleen op, maar kwam de ontlasting er ook meteen uit. Vergeet dus niet er iets onder te leggen!
Wat ook helpt bij heftige krampjes is een warm badje en dan een nat washandje op het buikje leggen.
Het is vreselijk zielig, maar je kun t er zeker van zijn dat de krampjes nu elke dag minder worden en met vier maanden echt over zijn...
Succes!
Susan

Terug
Bovenaan