zo zielig

A

Anoniem

Guest
jayden heeft koorts 38,5 en hij is verkouden en last van zijn mond

sinds vandaag is die verkouden hij kan amper ademen zijn oogjes tranenheel de dag en zijn neus loopt leeg hij ligt nu 3 kwartier op bed en heeft al 5 keer gehuild in zijn slaap denk ik over dag heeft die ook heel weinig geslapen 2 keer een kwartiertje

en zijn mond de hele dag zit die er met zijn vingers in LAAT DIE TANDEN NU MAAR KOMEN ik vindhet zo zielig

moest ik effe kwijt

oja en de koorts is niet erg toch als het maar niet te lang duurt toch

groetjes sil

ach wat sneu he......zielig hoor!
nou knuffel hem maar extra, en heel veel beterschap en sterkte, en laat die tanden idd maar komen!

groetjes susanne

Hoi Sil,

Ik weet niet of gedeelde smart nou echt halve smart is maar Heather doet lekker met Jayden mee. Snip en snip verkouden en al dagen last van tandjes! Ze ligt echt een beetje te jammeren, zo zielig...

Groetjes (en veel succes en een knuffeltje voor je kereltje)

KT

Wat zielig ja.
Gaat het iets beter vandaag?
Die verkoudheid heerst volgens mij.
Teun heeft het ook en hoest elke fles er weer uit.
Gelukkig heef hij geen koorts.
Beterschap!!

Groetjes Mikkie.

ach gossie.....
Gaat het al ietsje beter vandaag??

Groetjes Debby mv B'Elanna

hallo!

inderdaad errug zielug! Hopelijk gaat het weer wat beter.

Mijn zoontje had vorige week ook 2 dagen koorts, 40 graden! Ik gebeld met de huisarts, maar die zei dat als baby's wel 3 dagen 40 graden koorts mogen hebben, zolang ze maar genoeg drinken en ze voldoende reageren......ja, lekker vaag... wat nou voldoend reageren? D'r zat niks in, hij reageerde nergens op, interesseerde zich nergens in, wilde alleen maar hangen of slapen. Dus ik ben gewoon met mijn zoontje naar de huisartsenpost gegaan, gelukkig niks aan het handje.

groetjes
Mie

Je kan beter een keer teveel gaan, dan 1 keer te laat!
Sil

het ging vandaag wat beter en na vannacht 12 uur was die stil en heeft die geslapen tot vanmorgen 9.15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij is nog wel verkouden en nog een beetje verhoging en is nu lekker bij oma en opa oom en tante logeren

dan kan mama morgen lekker gaan winkelen

groetjes sil

Terug
Bovenaan