Zo zielig......

A

Anoniem

Guest
Onze kleine man is al 2weken aan het tobben met tandjes krijgen, minimaal 2 dunne poepluiers per dag, sinds gisteren heel zn kontje kapot. (ben helemaal sudocreme fan maar ben overgestapt op zinkzalf van etos merk sinds zaterdag) ontzettend rusteloos en af en toe van die huilbuien met dikke tranen. Ben zaterdag met druppeltjes begonnen van vsm en volgens mij werkt het wel, maar ik hoop zo dat ze snel doorkomen!!!!

Groetjes

Ahhh... vervelend he voor die kleintjes! Hier is net het eerste tandje in zicht, en ken dat van die rode billetjes enzo. Hier was de bijtring erg succesvol! Nu het puntje eenmaal in zicht is is het ook ineens over.
Nu binnenkort beginnen met poetsen ... alhoewel je toch vast wel kunt wachten tot het echt een stukje in zicht is ipv een puntje?
Nou hopelijk is het leed bij jou ook snel geleden! En geniet nog even van die grappige (bijna) tandenloze lach...

Hoi mamasab,

Voor wat betreft de tandjes kan ik je geen tip geven. Bij Amy is nog niks te bekennen maar ze heeft wel hele flinke luieruitslag gehad en wij hebben alles op alles gezet om dat goed te bestrijden. We gebruikten geen billendoekjes meer maar hydrofiel washandjes met allen warm water (is gedoe maar helpt echt beter iv, de olie en de alcohol die in de billendoekjes zitten) verschoonden haar zo vaak mogelijk en legden haar regelmatig in haar blote billen in de box. Ik legde er van die matjes onder die ik over had uit het kraampakket. Werkte perfect als ze plaste.Wist je trouwens dat je de zafjes (ik gebruikte wel sudocrem) dik moet smeren?Ik deed er steeds een dun laagje op maar volgens de kinderarts was een dikke laag beter.

Succes met de kleine!

Liefs,
Marian

aah zielig he....
Ik vond die darmkrampjes zooo erg en toen dacht ik nog, nu is dit eindelijk over en dan komen straks de tandjes weer.
Pff...
En ze kunnen er zoveel last van hebben.

Als hij op zijn billen open wondjes heeft dan moet je geen sudocreme gebruiken(maar die gebruikte je al niet meer).
Sudocreme is heel goed maar dan dus niet meer.
Dan kun je beter geen creme gebruiken.
Wat goed helpt is bv vaseline en zinkzalf helpt denk ik ook wel.
Dit omdat het een laagje over de wond legt en het zo minder pijn doet.
Wat ook helpt is eierdooier of marzene.
Verder heel veel verschonen en het liefst met hun billen bloot laten liggen (maar ja.. das nog niet zo makkelijk).

Wat voor druppels heb je? chamodent? Die werken vaak wel.

Veel beterschap!

xx

Weet je wat ik ook zo zielig vin?? die enorme huilbuien als die na bed ga en dat terwijl die echt moe is en eigenlijk altijd heel lief ging slapen. Ik ken mn mannetje zo niet. Hopelijk hoort dat ook echt bij tandjes krijgen en zijn we er over een poosje  weer vanaf.
Allemaal bedankt voor het medeleven want ik vind het zo zielig, voel me af en toe echt moedeloos....zo van......kon ikhet maar overnemen.
Heb hem vanmorgen een zetpilletje  gegeven.
Ja ik gebruik chamodent druppeltjes!!
Liefs

Ik begrijp je helemaal!
Celeno huilt of liever gezegd gilt alles bij elkaar als hij is zijn wieg wordt gelegd.
Dit ook sinds hij ziek is.
Heel zielig en ik weet ook af en toe niet meer wat ik moet doen.
Hij slaapt ook al 2 nachten bij ons in bed, terwijl ik daar geen voorstander van ben.
Maar hij wordt zo vaak wakker s nachts en wij dus ook.

xx

Zielig he! Tijn heeft (sinds een maand!) 2 ondertandjes, heel leuk om te zien, maar hij had daarvoor  ook een open kontje! Maizena helpt inderdaad goed, er gewoon 'droog'opdoen. Verder zweer ik echt bij bepanthen, een supercreme, echt waar!
Veel sterkte! Enne, tis wel een lief gezicht hoor zo'n lachje met 2 tandjes, hihi!
Liefs, Eline

Terug
Bovenaan