Zo zilieg!!! Bloedende billetjes!

Hoi meiden

Vorige week was Stef ineens ziek. Hij had ineens koorts en was erg hangerig. Eigenlijk had hij verder geen symptomen van iets ofzo... Maar deze week kreeg hij ineens heeeeeeeele dunne poep (echt water) en sinds gisteren zijn zijn billetjes dan ook helemaal kapot en bloederig... Even bij de huisarts geweest...buikgriepje! Mag dus njog blij zijn dat hij verder niet veel last heeft. Hij is alleen wat hangerig. En sja, hij gilde het gisteren uit bij het verschonen.....Brrr, krijg er nog kippenvel van....
Vandaag issie bij mijn moeder...Hopen dat alles goed gaat. (zal vast wel, hij is stapel op zijn oma..)

Moest het even kwijt.....
Liefs Annet

Hoi,

Ach wat zielig is dat toch. Hier waren de kapotte billen vorige week ook het geval, mocht er niet bij in de buurt komen, alleen Tess had geen last van diaree, wat het wel geweest is weet ik nog steeds niet.

Ik heb haar billen na het weg halen van de luier voorzichtig gewassen met een washandje met lauw warm water, dit vond ze een stuk prettiger dan de doekjes. Laagje billenverf (Sudocreme) en op en een schone luier. Het is wat minder fijn voor mama, maar haar billen waren na een paar dagen weer bijna genezen.

Succes met de kleine, geef hem maar een extra knuffel.

Liefs Nanda

ooohw, wat erg hè?!
Stijn had ook een keer kapotte billies en toien bleek het een schimmeltje te zijn. Door het gist blijven de wondjes open. De apotheek kan een zinkzalf mengen met antischimmelmedicijn. Bij Stijn was het toen zo genezen. Enne...weet je waarschijnlijk wel maar toch... geen zeep en parfum gebruiken, dus neutrale doekjes of een lauwe washand.

Veel sterkte, liefs!

Zielig he. Toen Marissa nog kleiner was, heeft ze dat ook wel eens gehad.
Beste werkt eigenlijk inderdaad goed schoonmaken met hydrofiel luier en wat lauw water. En dan insmeren met een zalf (sudocreme, bioforce creme van vogel ofzo).
En laten drogen aan de "buiten"lucht. Hoop dat het snel overgaat.

hey meis,

Yoëll heeft dit ook gehad en je kunt het beste ff een micronazol (vlgs mij schrijf ik het zow goed...maar weet het niet cker) halen dit helpt echt direct....ik hebt het destijds via de hapost gehad maar je kunt het ten alle tijde zow bij de apotheek halen....

de andere billencreme`s helpen niet zow goed als het bijna tot bloedens aan toe is.....

heel veel beterschap voor je knulletje

liefs denise

Meiden, bedankt voor de tips!
Gelukkig was het gisteren al STUKKEN beter, dus we gaan er verder helemaal niks aan doen. Om er nou van alles op te smeren als het niet zodig lijkt.... Hij is ook weer een stuk vrolijker en gezelliger, wil alleen nog niet recht op zijn billetjes zitten...Wel sneu.

Maar goed, stukken opgeknapt dus!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan