Zo zo zo zo moe

<p>Hoi meiden,</p><p>ik ben nu 8+3 en ik ben echt zooooooo moe. Ik kan alleen maar aan slapen denken en liggen. Ik voel me echt oververmoeid gewoon. Wie herkent dit, heeft tips ? Gelukkig heb ik bijna vakantie... maar men dit vind ik zo pittig. Vooral met een kleine peuter die rond loopt. Misselijk ook met vlagen, nog niet gespuugd. Bij mijn dochter moest ik wel iedere keer spugen. Valt me mee dat dit nu niet zo is.</p><p>Maar die vermoeidheid is echt killing!</p>

Hi! 
Heel herkenbaar, ik lig het liefst de heledag in bed, nu 10weken zwanger btw. Soms heb ik een dag en dan voel ik me iets beter maar de meeste dagen kan ik me nergens toe zetten. Ik probeer er soms maar een beetje aan toe te geven maar met een peuter erbij lijkt dat me heel lastig! 
Tips heb ik niet want daar ben ik zelf ook nog heftig naar opzoek haha. Sterkte!! 

Ik herken het ook. Ik moest me door de dagen heen slepen en ging 's avonds gelijk met men zoontje slapen om dan 's morgens nog steeds doodmoe wakker te worden.
In principe zou dit moeten beteren in het tweede trimester! Bij ging het wel beter, maar ik was toch nog steeds redelijk moe. Bloedonderzoek laten doen en het bleek dat ik ijzertekort had. Sind ik nu ijzer suplement neem gaat het veel beter. Ben nu 34 weken ver...slaap heel slecht, maar voel me niet meer zo moe als tijdens die eerste weken.

Hoort erbij.tip, geef eraan over. Je lichaam is hard aan het werk om je kindje goed te laten groeien. De vermoeidheid is er dus niet voor niks en is een signaal dat je rustiger aan moet doen. Doe bijv. Indien dat kan een middag dutje. Het gaat rond de 12 weken vaak weer over 

Ik had net als Amberle ook een ijzertekort. Kreeg daar ook staalpilletjes voor. Ik was ook best wel moe en buiten adem als ik wat gedaan had. Ik ben nu 35 weken zwanger en het ijzer is nu goed. Ik probeer nu te gaan middagdutten. Maar dat meer om andere redenen.
Je kan bij de winkel ook van die floradix halen, Google daar misschien maar even naar. Het kan een oppepper voor je zijn. 

Terug
Bovenaan