Zo zonde!!!! Maken jullie een backup van je foto's?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

daarnet belde een vriendin van me met de vraag of  ik de foto's van haar zoontje die ze vlak na de bevalling hadden gemaakt en gemaild nog had. Ze zat achter de pc toen de stroom uit viel en nu is haar hele harde schijf gecrasht. Alle foto's van de bevalling zijn weg. De computerexpert kan ze ook niet meer terug halen. Als mij dat zou gebeuren zou ik echt janken! Gelukkig brand ik elke maand een backupcd en heb ik alle foto's op de externe harde schijf gezet, die we speciaal voor de foto's hebben aangeschaft.

Daarom wil ik jullie adviseren om een backupcd van je foto's te maken!!! Dan kan zoiets je niet gebeuren!!!

Groetjes van Marloes

Hoi,
ja doe ik ook hoor. Ik brand elke 3 maanden een cd met al zijn fototjes er op. Ik heb zelfs een aparte pc voor foto's en eentje voor internet. Je weet maar nooit wat er gebeurd als zo'n gestoorde pedo site ze te pakken krijgt (ik heb Norton hoor, maar je weet maar nooit). Als ze dat zelfs durven te doen met foto's van kinderen van het koningshuis... Vreemde wereld leven we in vind je niet?
Maar die belangrijkheid van foto's is zelfs zo erg dat als er ooit brand uitbreekt in ons huis, pak ik alleen mijn kind, man, foto's en geboorte-aandenken.

Jemig, dat is echt kl@#$%te!!! Ik ben ook enorm gehecht aan foto's.
Ik heb de foto's (nog) niet gebrand maar wel afgedrukt. Ik ben ze nog aan het ordenen op de computer...

Ga daar nu snel mee aan de slag.

Groetjes Linda

hallo,

wij hebben een extern harde schijf en daar zetten we de foto's allemaal op. Plus de meeste foto's zijn allemaal al afgedrukt. Dus helemaal voorbereid op een computer crash.  . Maar het lijkt me vereselijk om alles krijt te raken ja.

groetjes simone

Iedere keer als het geheugen van de camera (512 mb) vol is maak ik daar een apart cdtje van. Zo heb ik altijd alle foto's en op de harde schijf staan en veilig in een map met alleen maar cd's met foto's.
Dit zijn wij gaan doen, nadat we de foto's van een vakantie zijn kwijtgeraakt op een vage manier, niet eens een computercrash gehad oid.

Liefs Saskia

Hoi hoi,

wij hebben het ook een xtje gehad, en toen baalde we echt wel!!
Gelukkig was ik niet te flauw geweest met foto's mailen naar iedereen, zodat we nog heel veel foto's hebben
Sindsdien proberen we iedere maand een back-up te maken.

Groetjes Debby.

Hallo,

Das inderdaad minder je foto's kwijt raken. Zo ben ik ook al heb ik er een back up van gemaakt op een cd de CD kwijt geraakt dat mijn vriend mee vloog in een F16. Een belevenis die maar 1x in je leven voor komt.

Ik bestel nu de foto's via baby info.nl lekker goedkoop en ik heb er al mijn foto's in een foto boek dus met 1 druk op de knop heb ik ze allemaal weer.

Maar ook nu nog brand ik de fotos op CD.

Groetjes

Diarich

Terug
Bovenaan