Zo Zonde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik vind het zo zonde van alle mooie babykleertjes die te klein  zijn geworden!!! Ik kan bij sommige pakjes wel huilen  Ook heb ik af en toe merkkleding voor mn kleintje van bv burberry of d&g en ralp lauren, maar zo erg als het te klein is, want alles bewaren kan je niet toch?? wat doen jullie ermee want sommige dingen wil ik echt bewaren maar de rest?
Ik heb vandaag namelijk jaydens kast opgeruimd want het paste er echt allemaal niet meer bij maar  wat veel past ie al niet meer zeg!!!!

X Jada

ja erg he ik had toen ik dr kast opruimde echt zoiets v aaah kan ze t niet nog 1keertje aan???
ik heb het in een curverbox na het zolder gedaan,als evt ons 2e kindje(ooit)ook een meid is en het neutrale kan ik sowieso voor een 2e gebruiken.

je zou het trouwens nog kunnen verkopen op marktplaats als je toch besluit om dingen weg te doen...en je beurt er nog wat voor...en daar kun je ook weer een groter maatje voor jayden voor halen...doeiiiii

In het tijdschrift 'Kinderen" stond een hele leuke tip. Daar hadden ze van alle babykleertjes een quilt laten maken, allemaal kleine stukjes stof aan elkaar gemaakt, weer te gebruiken als heel leuk sprei! Ik vond het een heel leuk idee, en ga dit zeker laten maken voor mijn jongens!

Ja vreselijk zonde hé, dat heb ik ook hoor. Ik heb nu al een grote verhuisdoos (!) vol met kleertjes welke ze niet meer past , gelukkig veel gekregen maar toch ook heel zonde, zeker omdat ze de helft niet eens gedragen heeft.
Tip is idd om het op marktplaats te zetten, maar ik vind dat je makkelijker iets koopt dan verkoopt op mp. Maar ik heb wel gemerkt dat merkkleding nog wel redelijk goed verkoopt, verwacht alleen niet de hoofdprijs.

En als je echt niet weet wat je ermee kunt doen kun je het altijd nog doneren aan een goed doel, bv. moeders die zich niet veel kunnen veroorloven, kringloopwinkel of leger des heils.

Groetjes van Sonja

Ha Ha Ha Jada. Ik weet precies wat je bedoeld. Ik vind het ook zooooo jammer. Ik moet van mezelf af en toe gewoon wat weg doen. We gaan volgend jaar verhuizen en kunnen echt alles niet meenemen. Daarnaast als ik het zou willen bewaren voor eventueel een 2e kindje dan is dit toch niet meer in de mode. Het blijft wel jammer dat het weg moet....
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan