zo zwanger als gisteren zo enorm ongesteld nu !!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden ,

Ik ben vandaag ongesteld geworden ............

Ben nu echt ontzettend chagerijnig en boos op mezelf want heb mezelf deze ronde echt gek gemaakt ik wist gisteravond bijna zeker dat ik zwanger was mijn borsten deden nog steeds enorm pijn al ruim twee weken ....... ik zag overal een zwangerschapssymptoom in zelfs gisteren middag zo misselijk toen dacht ik dit kan niet meer mis .
Ik voel mezelf zo stom steeds dat ik me dingen in mijn hoofd haal misschien was ik wel niet misselijk maar dacht ik dat ik misselijk was .........

Vanmorgen werd ik in ieder geval wakker en mijn borsten deden geen pijn meer en toen wist ik dat ik mezelf weer eens voor de gek had gehouden .

Dus nu op naar de volgende ronde al heb ik er nu nog weinig zin in eigenlijk maar ja we gaan maar gewoon door door he ....
Ik hoop dat ik een rustige carnaval heb en dus niet kan drinken mijn volgende nod is woensdags voor carnaval ............

Vanavond wel met mijn vriend erover hebben om de vragenlijst van de gynecoloog in te vullen zodat een eerste afspraak ingepland kan worden .
Hadden eigenlijk afgesproken nog drie rondes af te wachten maar dan ben ik nog twee rondes teleurgesteld bah heb ik geen zin in .
En dan nog we zullen echt niet volgende week al terecht kunnen daar, misschien zijn die rondes dan ook al wel voor bij .

Liefs en voor de andere op het wacht bankje ik hoop dat het raak is hoor !

Ah Bloemmie! wat een teleurstelling!
Maar Miss voelde je die dingen wel echt en heb je jezelf niet gek gemaakt, je lichaam kan je zo voor de gek houden! Dat weet ik uit ervaring, ik ben dan ook al twee keer zwanger geweest-:)

Maar misschien was het wel een beginnende zwangerschap en is er bij de innesteling iets fout gegaan...ook dan kun je vroege kenmerken van een zwangerschap waarnemen.

Ik zou ook nu de papieren in orde gaan maken, wie weet hoe lang het nog duurt eer je aan de beurt bent, zoals je bij meerdere dames hier leest.
Dan zouden die rondes zomaar weer voorbij kunnen
zijn maar dan wel met een afspraak in je agenda!

Ik weet hoe je je nu voelt, gewoon klote! Na een paar dagen is dat weer gezakt en zie je het weer beter in.

Blijf erin geloven meid!

En je houdt geld over met carnaval, daar zorgen we voor! Kom je uit Brabant? Een echt carnavals vierdster??

Hoi Mascha ,

Ja een echte brabo en ga meestal toch minstens drie dagen carnaval vieren vorig jaar hoopte ik al zwanger te zijn rond carnaval nu zijn we weer een jaar verder en is het weer carnaval .........

Maar goed ik weet het even een paar dagen rot en dan weer met frisse moed er tegen aan en misschien wel kotsmisselijk met carnavel en dan deze keer niet van de wijn ;-)

Dank je wel voor je reactie .

Oh Bloemmie, wat een teleurstelling zeg!!

Dat van jezelf gek maken herken ik wel hoor! Ik voel ook vanalles en denk dan ook, zou het....?

Heel veel sterkte, hoop dat jullie snel in het zhuis terecht kunnen!

Aha ik kom ook uit Brabant! Maar ik ga geen drie dagen meer hoor. Ben dan echt brak en heb er nog twee rond lopen thuis.

Ik hou me ook vast aan data hoor. Eerst was het: kunnen we het met oud en nieuw vertellen en dan doen we dat zus en zo. Toen was het: dan kunnen we het met mijn verjaardag vertellen, 6-2, ook niet. En nu, hopelijk met carnaval en mijn man zijn verjaardag, 18-2. Het geeft voor mij een soort van houvast. Steeds verleg je jezelf weer

Je gaat gewoon voor een kotsmisselijk carnaval! Heeft ook wel wat-:)

Hai lieve bloemmie,

Wat een 'vette' teleurstelling zeg en al helemaal omdat je toch een beetje de bekende zwangerschaps symptomen had.....Jeetje, wat speelt ons lichaam af en toe toch een gemeen spelletje met ons! Bah!

Begrijp heel goed dat je chagrijnig bent, ben ik ook! Maar we moeten de hoop niet opgeven ook al is dat soms wat teveel gevraagd......

Ik zou als ik jou was gewoon naar de gyn gaan want echt hoor, dat duurt ook weer lang (dat weet ik helaas uit ervaring) en dan zitten die 3 rondes dat je wilde wachten er sowieso bij..... misschien heb je dan iig wat meer het gevoel dat er wat gebeurd en kunnen ze dingen gaan uitsluiten!

Sterkte! Knuff Lynn.

He bah wat een teleurstelling!!! En inderdaad je kunt jezelf soms zo goed voor de gek houden! Veel goede moed toegewenst en op naar de volgende ronde! Succes!

he bah wat een teleurstelling idd..erg balen ook en wat houd je lichaam je dan voor de gek:-(.
sterkte

liefs

Terug
Bovenaan