Zo

Pfff, nee ik wil niet zeuren, denk alleen teveel na, vandaag 32 weken, blij dat ik er ben, behalve mijn bekken nu, dat de kleine man prima zit. Mijn jongste dochter werd met 32 weken geboren en dat spookt toch door je hoofd. Mijn oudste met 40 weken, dus ga er nu gewoon vanuit, dat ik binnen nu en .... weken beval! gek dat dat na 4 jaar je zo bezig houdt!

En ik ga dinsdag trouwen, YES, eindelijk met zijn allen dezelfde achternaam, hihi! We maken er geen groot feest van, gewoon een dagje genieten met ouders, zusje en kids!

Liefs Kirsten
 
Ik denk dat je dat altijd blijft achtervolgen hoelang er ook tussen zit.
Hopelijk blijft de kleine nog lekker paar weekjes zitten, alvast veel plezier dinsdag maar dat zal wel goed komen!!
 
Aaaaaaaaaaah! Gefeliciteerd!!! Wat een spannend vooruitzicht! 20 december 2012..............mooie datum!

Rustig aan meisie!! Eerst de ring en dan de baby!!

xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hey ik kan het me goed voorstellen dat het je bezig houd. Ik hoop dat de beeb nog ff blijf zitten.
Van harte proficiat met je huwelijk. Hopelijk hebben jullie mooi weer dinsdag. Maak er een leuke dag van.

Liefs
 
Kan me voorstellen dat die 32 weken toch ff een angstig moment is. Maar je bent er nu voorbij! Op naar de 40, maar eerst genieten van jullie trouwdag morgen, veel plezier!
 
Terug
Bovenaan