Zoals beloofd....hier aub de reacties op de pampers....ook voor diegenen die ze gewoon zelf kopen

Hoi hoi

Zo, om het een beetje overzichtelijk te houden, bij deze een topic over hoe de pampers bevallen. Natuurlijk hoor ik het ook graag van de meiden die ze gewoon zelf hebben gekocht in de winkel. ik kan namelijk alles doorgeven......

Bedankt!
Liefs Annet

Haai!

Ik gebruik eigenlijk al vanaf dag 1 de pampertjes. Heb via een luiertaart nog wel even die van etos eigen merk gebruikt, maar daar had  ik niet zo veel schik mee. De pampers bevallen me echt goed. Ze lekken nauwelijks of nooit door, Thomas heeft nog nooit luieruitslag gekregen ( heeft een "merk" daar eigenlijk invloed op???) En nu met momenteel minstens 4 erg vieze stinkende drek luiers houden ze het erg goed !   Ik moet dus eerlijk zeggen dat ik niet veel verschil merk tussen de oude en de nieuwe rups-variant gelukkig..
Beetje genoeg info zo? Succes met verwerken....

-X- Marieke

O ja Thomas is nu 6,5 maanden heeft een vage maat 4+ of iets dergelijk, hihi

Ik vind de pampers met de groene plakstrips het fijnste, die rupsdingen lijken zo strak.
Maar in de winkel zijn die met de groene plakstrip niet meer te vinden, dus ik ga zoeken naar een alternatief..

Ik zwéér bij de pampers baby dry!! Marit kan behoorlijke poep en plasluiers produceren, maar de luiers doen hun werk geweldig. Ze is nog nooit doorgelekt en na een nacht van 12 uur is de luier echt volgeplast, maar marits billetjes zijn keurig droog. Ik heb af en toe de kruitvatters, die zijn ook prima, maar die zijn breder tussen de beentjes en dat vind ik niet prettig voor haar. Ik zorg er in ieder geval altijd voor dat ze tenminste altijd snachts een pamper om heeft.

Hallo, Ik gebruik eigenlijk ook altijd pampers of huggies en die van mij hebben eigenlijk ook nooit luieruitslag en ik verbruik ook veel minder luiers dan van een ander merk, eigenlijk wissel ik alleen in de ochten en avond en als er een poepluier is. Het voordeel van de nieuwe pampers is dat ik ze in maat 3 heb gekocht voor mijn dochter (7mnd) en dat ze in nood (ja net als mama luiertas is vergeten..) ook mijn zoon van 2 passen (maat 5) dat is handig

groetjes,
Lia

De luiers die ik opgestuurd heb gekregen, zijn echt helemaal te gek !!!!
Ik had altijd al pampers, maar deze zijn nog beter !!

Groetjes Sil mama van Pim 20-09-2006 en Jelle 26-11-1997

ik gebruik vanaf dag 1 al Pampers. Eerst die gele pakken en nu gebruiken we baby-dry en we zweren erbij. Geen uitslag, niet doorlekken, geweldig dus.
En zelf heb ik het liefste met rups-flex. Die zitten lekkerer om zijn buikje

liefs
di silva

Ik ben blij met die rupsdingen. Heb alleen een voorraad in de kast liggen uit de uitverkoop met groene plakstrips, dus pauline, ik heb weer nieuwe theezakjes in huis. . . .
Liefs Phira

Terug
Bovenaan