zoals ik al verwachtte....

hoi allemaal,

Vanmiddag mocht ik weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
En nog steeds waren het heel kleine eitjes en had er niet één een echte groeispurt gemaakt.
Vandaag is dag 20 en deze behandeling wordt gestaakt.
De gyn. had overwogen om 150 mg clomid voor te schrijven, maar de kans is te groot dat ik dan te veel eitjes ga aanmaken en dat er dan daardoor weer een maand verloren gaat.
Dus ik ga straks toch weer met 100 mg clomid aan de slag.
Eerst weer een kuurtje provera om een menstruatie op te wekken..... want anders kunnen we niet verder naar de volgende behandeling.

Ben eigenlijk vooral opgelucht dat het nu duidelijk is, dat deze behandeling niks zal worden.
Even een paar weken rust, nu met de provera en dan weer op naar de volgende ronde!!!

O ja... trouwens... ik vanmorgen nog geregeld dat ik bij mijn eigen arts terecht kon.
wat denk je....kom ik in het ziekenhuis.... moet ze naar de OK. Kreeg ik alsnog dezelfde arts als afgelopen vrijdag... Maar goed er was wel duidelijk overleg geweest, dus deze gyn. wist wel wat mijn eigen arts voor plannen heeft met me...

liefs en tot snel maar weer!!!
mama Peet

hoi hoi,

Gelukkig weet je een beetje waar je nou aan toe bent.. maar leuk is het niet.
Hoop dat je snel ongesteld wordt en dat jullie weer snel een nieuwe poging gaan wagen..

Liefs haag

Shit zeg, wat een pechdag................
Ik had eigenlijk zoveel hoop voor je en duimde me gek!!!!!! Helaas niks geholpen....bah bah en nog eens bah.......
Nu wel weer even rust en je weet waar je aan toe bent, maar toch.......die hoop...........
Sterkte en succes en ik blijf gewoon stug doorduimen!!!!!!!!!!!!!!!

En dat rotforum hapert allemaal. Moet alle berichtjes 10x wegzetten................ook al pech...................

Groetjes

Hoi mama Peet

Jammer dat de poging mislukt is, maar je hebt nu wel duidelijkheid. Van trage groeiers word je niet vrolijk (weet er alles van)
Ik zal hard voor je duimen dat het beter gaat er dat ze de volgende keer hun best doen.

Liefs

Lydia

Nou ik hoop dat mijn berichtje er door komt....

Hoi Mamma Peet!
Ik had van de week ook al een heel bericht getypt maar helaas het lukte niet om hem te plaatsen.. :-(

Echt balen he dat die eitjes maar niet willen groeien. Je hebt nu idd wel zekerheid en dat is ook wel weer even goed. Kun je de komende weken even rustig aan doen. Dat had ik in ieder geval wel toen ik weer met de provera moest beginnen, even twee weekjes geen gestress en op en neer naar het ziekenhuis geloop..
Ik ga voor je duimen dat de volgende ronde beter gaat!
Ik zit nu op dag 11 en ben vanmorgen weer voor echo geweest. Eerste ronde met 100 mg maar er waren er ook genoeg te zien maar ook geen uitschieter. Zondag maar weer terug en dan hopen dat er weer eentje iets meer gegroeit is.
Toch wel erg balen, je gaat met een gevoel van zal het nu wel zo zijn en gaat weer naar huis met, ach ja, het zal ook eens een keertje wel zo zijn , niet dus!
Tja we geven de moet nog niet op maar we zien wel weer....

Heel veel succes en tot spreeks
xxx Niekje

Terug
Bovenaan