ZOALS VERWACHT

Hallo allemaal,

Even een up-date van mij. Ik ben overtijd!!!!!!!!!! En niet zo'n beetje, nee, 2 weken....

Vandaag zijn we dus bij de gynaecoloog geweest en hebben een CTG scan gehad, en een echo. Alles is goed! De baby doet het prima, met mij is alles goed en er is weeen-activiteit geconstateerd. Vorige week woensdag ben ik gestript en had toen 1 cm ontsluiting.

Morgenvroeg gaan ze de bevalling inleiden. Half 8 worden we in het ziekenhuis verwacht en na een inwendig onderzoek gaan ze kijken op welke (meest natuurlijke) manier ze de bevalling gaan inleiden. SPANNEND!!!! We gaan dus morgen met al onze spullen op pad en komen misschien dezelfde dag nog thuis met ons kindje...............................

Heeft iemand ook ervaring met inleiden? Ik ben wel benieuwd naar ervaringen.

Rijn

Heel veel succes morgen bij het inleiden en ik hoop voor jou dat je morgen ook al naar huis kan met je kindje. Maar in ieder geval gebeurt het nu snel en hoef je niet heel lang meer te wachten. Wie weet begint het toch nog net spontaan vandaag/aanstaande nacht.

Gr. Alice
40w2d

hoi,

hier een meelezende as november moeder met ervaring met inleiden.
Bij onze oudste ben ik ingeleid. Rond 9.15 uur ging toen het infuus erin en even na 6 uur in de avond hield ik toen onze zoon in mijn armen!
Vond het wel erg heftig, maar het is het allemaal waard als je je kindje in je armen hebt.

Als er geen medische noodzaak was geweest om te blijven (ik lag toen al een paar dagen in het zhuis en onze zoon moest aan een infuus na de geboorte) hadden wij die dag nog naar huis gemogen. Hopelijk verloopt het bij jou/jullie ook zo vlot en lig je morgenavond met je trots op je eigen bed!

groetjes,
Marije

Van harte gefeliciteerd!!!

Ik ben ook ingeleid. Hetig mar goed te doen. Om 09.00 uur ingeleid en om 18.37 is onze dochter geboren.

Veel succes!

Groetjes Joyce, mama van Zoë, 17-9

Hoi Rijn,

Is alles goed gegaan, ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is.
Zelf zit ik nu ook bijna op de 42 weken en het zou dus maar zo kunnen dat ik ook ingeleid zal gaan worden. Morgen ga ik weer naar de vk en dan wil ik met haar gaan overleggen om eventueel vrijdag ingeleid te worden, dan ben ik 41w6d.

En natuurlijk ben ik heel benieuwd of met jou en je kindje het goed gegaan is.

Alice
41w3d

Terug
Bovenaan