Zoals zovelen..............zucht..

A

Anoniem

Guest
Hallo, Ik ben ook nieuw hier...althans ben hier al vanaf januari maar ga nu pas schrijven..
Wij zijn in januari 2006 gestopt...ennuuhh 2 maanden terug een miskraam gehad...ik had toen telkens een cyclus van 25 dagen... vorige maand was (denken we) weer mis gegaan... toen werd ik net als bij de miskraam cyclus van 29 dagen.. maar de Ei sprong is wel van 25 dagen?!?!!?
 snappen jullie het nog?   nu is me eisprong weer geweest rond de 5de juli...dus als het goed is, is de 19de mijn nod. we w88 weer rustig af...nou ja rustig...heb nu al pijnlijke borsten...3ochtende al misselijk...en moet nog dik een week!!...ppfff..
Als je zwanger wilt worden kan je dat niet rustig naast je neer leggen...hoe graag je het ook zou willen... je blijft er mee bezig... zelfs mijn mannetje...
Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?
Groetjes Tinuh

Hey hallo,

En welkom op dit forum hoor!!!
Wat een verhaal zeg!!! Hoop dat je het allemaal een beetje hebt verwerkt samen!!!
Ja en wat een gedoe hé om gewoon zwanger te worden, ja we zijn er allemaal erg mee bezig!!!
En je ziet ook telkens meer zwangere en baby's!! Maar ja dat komt voor ons ook een keer en dan zijn we ook erg blij met ons wondertje!!!

Heb zelf ook een mk gehad op 1mei en ben ook gecuriteerd, erg verdrietig allemaal!!
Was in februari dit jaar gestopt met de pil en   meteen zwanger dus was erg snel!!!
Maar helaas het mocht niet zo zijn, maar weet dat ik in ieder geval zwanger kan worden en snel!!!
We mogen deze maand weer proberen om zwanger te raken heb mijn nod op 21 juli, dus moet ok wachten!!!
Alleen ben er niet zo mee bezig als eerst laat het maar op mijn afkomen en hou rekening mee dat het deze maand ook niet raak is!!! Ben ook niet al teveel op deze site das ook niet goed dat vindt ik dan hé!!

Nou succes met alles!!!

Liefs Sandy

Hoi sandy.. ppff... vreselijk allemaal wat we moeten doormaken...
Zoals je al zegt er zo min mogelijk me bezig zijn.... is lastig maar we weten wat er kan gaan gebeuren he. klinkt allemaal makkelijk..maar goed...het probleem is wel we  willen zo graag. En zoals je ook al zei... we hebben geluk...we kunnen zwanger worden...vele van ons kunnen dan niet.
Nou sterkte met alles...en bedankt voor de reaktie.
Tinuh

Goh je bent er al snel bij!!!
Ja helemaal mee eens wat je typt, hoop voor jouw ook dat het gaat lukken!!!
Ja en hier kun je ff stoom afblazen en das wel zo fijn!!!
In het begin van de zwangerschap dan wil je het iedereen laten weten maar hier kun je het als eerste kwijt, en das fijn de meiden zijn dan oprecht blij voor je vandaar!!!
En ik wil het nu wel tegen onze ouders zeggen, maar de omgevinge en vrienden pas als ik 3mnd ben!!
Ja en het wordt toch een hele andere zwangerschap, zou best wel onzeker zijn en bang dat het weer misgaat, maar das logies toch!!!
Maar zover zijn we nog niet hé we wachten af!!!

Terug
Bovenaan