zodirect naar de huisarts en de medische molen in

Het begint nu echt te worden. Ik ga nu mijn 7e week in (volgens mijn berekening)
en het wordt tijd de medische molen in te gaan. zodirect heb ik een afsrpaak bij mijn huisarts waarna ik een afspraak ga maken bij een gynaecoloog. De eerste echo om te kijken of het een intacte zwangerschap is en voor de exacte termijnbepaling. Als dat allemaal goed is volgt een afspraak bij een ander ziekenhuis voor een vlokkentest.
We zijn er dus nog niet. We proberen ons nog niet te veel te verheugen. Er kan nog teveel mis gaan/zijn. Maar we proberen wel positief te blijven!
Anita
 
Hi Anita.

Heb jij je niet ook opgegeven voor het januari forum of zit je nog net in december??
Ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed is deze keer... Durf zelf ook nog niet te blij te zijn, na mijn miskraam in maart, ik was toen 8 weken zwanger... Dus pas als die eerste 8 voorbij zijn zal ik er wat positiever tegenover staan. En ik zit nu pas in de 5e week dus dat wordt nog flink nagelbijten.
Laat je weten hoe alles afloopt... Veel succes en maak je maar niet te druk. Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed gaat...

Dikke Kus
Daniëlle
 
jaaa, ik heb me opgegeven voor het januari forum!

Alleen, stom, stom, stom, ging ik er gewoon vanuit dat ik nu mijn 7e week inga, realiseerde ik me (nadat ik mijn agenda erop nakeek pas!!!) dat de vorige menstruatie maar 3 dagen had geduurd. En dat is kort. Dus het is nu twijfelachtig, ben ik nu 6 of al 10 weken!!!!! Help!!!! En voor de 12e week moet de vlokkentest zijn afgenomen. De huisarts heeft direct actie ondernomen, en ik ga morgen al voor een echo. Ben beniewd dus!!!
Maar vooralsnog ga ik er van uit 1 januari te zijn uitgerekend.
 
hoi anita,

wat leuk dat jij het ook niet helemaal weet, ik sta er net zo voor.

is het 4en een halve week of achten een halve week???

over twee weken hoor ik het met de echo als alles goed mag blijven gaan, lekker spannend.

liefs Hester  

 
Hoi Hester,

Erg niet? Je zou toch denken, wij als ervaren zwangeren...!!!! Maar het is wel heel lastig nu. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar de echo morgen. Ik ben blij dat het snel kan. Ook om te zien of het een echte, intacte zwangerschap is! Eerder heb ik een missed abortion gehad. Wel zwanger, maar de vrucht was al weken eerder afgestorven. Bleef ook gewoon nog weken zitten. Ingrijpen had ik geen zin in (door slechte ervaring) Toen het uiteindelijk loskwam (wij met de verhuiswagen voor de deur van ons nieuwe huis notabene!!) ging het behoorlijk mis en belandde ik met spoed het ziekenhuis en de OK in. Dus morgen wordt heel spannend. Nog afgezien van vervolgonderzoeken  En jij,   hoe zit dat met jou? Ga jij ook voor een vlokkentest of anders?  
Anita
 
Hallo Anita.

Ik weet niet hoe laat je de echo krijgt??? Wil je toch ff veel succes wensen . Ik zal heel hard voor je duimen. Laat je even wat weten als je geweest bent, als je daar zin in hebt tenminste..

Veel liefs Danielle
 
hoi Danielle,
Ik heb je berichtje gelezen hoor. Het resultaat van de echo heb ik inmiddels al gemeld. Wij zjin daar hartstikke blij mee. Dank je wel voor je lieve woorden!
Anita
 
Terug
Bovenaan