Zoek filmpje over bevruchting??????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

wie oh wie kan mij helpen. Ik heb ergens op een forum een link zien staan waar een film werd getoond over de bevruchtingen en de reis van de cel en de ontwikkeling van de embryo. Ik had deze op mijn laptop gesaved, maar helaas verwijderd (stom stom stom) Heb ondertussen al op het internet gezocht, maar kon dit filmpje niet vinden. Als iemand het weet.........mijn dank is groot

Karen

Meedoen aan moeders voor moeders.. dan kan je de dvd bestellen!

Liefs
Bien

Hoi,

In een van de cadeaupaketten van afgelopen jaar zat een cd-rommetje met filmpjes over de bevruchting en de bevalling. Ik kan hem op het moment helaas niet vinden maar ik weet zeker dat ie bij een van de cadeaupaketten zat. (ik heb de babydoos, de kruidvatdoos, prenataldoos en ziekenhuisdoos gehad.) Als ik de titel weet schrijf ik het nog wel even.

Groetjes Maartje

Hoi,
De film die je bedoelt heet "Het wonder van een nieuw leven" en kun je ook in de webwinkel vinden van jonge gezinnen. Ik heb hem daar namelijk ook besteld. Je kan ook kijken of je hem misschien bij de bibliotheek kunt huren. Is wel erg mooi om te zien.
Veel succes!!!
Groetjes Daantje mmv Michelle 14 mnd

Een film die dit mooi laat zien is 'In the Womb'. Deze wordt geregeld uitgezonden op National Geographic Channel. Zelf heb ik deze aan het begin van mijn zwangerschap opgenomen en geregeld teruggekeken. Je ziet hier heel mooi de bevruchting en ontwikkeling van een hoopje cellen tot mensje.
Overigens bestaat deze volgens mij uit  2 delen.

Terug
Bovenaan