Zoek raken speen

Goedemiddag mama's én papa's. Onze dochtertje is nu 13 weken en sliep eigenlijk vanaf het begin erg goed door; waardoor zij al na twee weken echt geen nachtvoeding meer wilde. (Lees: ik stond midden in de nacht met een flesje voeding (afgekolfde moedermelk) maar dat ging er echt niet in).

Op een gegeven moment kwam zij alleen nog voor een schone luier, dus hebben wij 'nachtluiers' aangeschaft; dat was een uitkomst, ze sliep nog beter door. Maar sinds twee weken is zij erg onrustig in haar slaap en komt ze bijna om het uur vanwege haar speentje die zij dan kwijt is? (Ze krijgt de speen omdat ze een grote zuigbehoefte heeft of hoe noem je dat?!)

Daarnaast wordt ze vaak krijsend wakker; iets van een nachtmerrie?! Ik weet dat kleintje snachts de prikkels van de dag verwerken.

Nu heb ik al een hoop op google opgezocht maar heel veel dingen geprobeerd, niks lijkt te werken. Nu heb ik gezien en gelezen over WubbaNub? Heeft iemand daar ervaringen mee? Natuurlijk moet je van alles proberen en vind ik ook niet erg maar misschien is er een mogelijkheid wat ook goed werkt?

Bedankt voor de moeite alvast.

Groetjes

Wendy

Heb je al een bedbumper? Dan kan de speen er sowieso niet uitvallen. Wij leggen altijd 2 spenen in bed. Evt. Een kroeldoekje eraan. Speentje met lichtgevend ringetje van difrax.

Die van Difrax hebben wij idd ook al; ideaal die glow in the dark!

Doekje er door heen heeft ook geen effect valt ie nog uit haar mond.. andere spenen zoals Avent, Bibi werken ook niet..

Terug
Bovenaan