Zoeken naar....

Namen, Geboortekaartjes, kinderkamers etc....wie o wie is al net zo waus bezig als ik?
Kan me hele dagen maf zoeken op het net naar dat soort dingen en vind het fantastisch, vind het bijna jammer dat k over uiterlijk een maand of 4 echt knopen moet gaan door hakken hahahaha

hahaha...Ik heb het zelfde, Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Mijn collega word langzaam gek van me op werk....
In de pauze overal en op alle sites alles in de gaten houden en uitzoeken wat er maar mee te maken heeft en dan thuis nog eens over doen. Echt zo veel keus....

Groetjes
Brenda

de naam staat al vast :) al voor ik zwanger was meisjes naam is al 2 keer meegenomen haha
Kaartje maakik zelf :) mijn vader heeft een drukkerij dus heeel handig en goedkoop :) en als het een meisje is dan wil mijn vader graag het kaartje maken ( met onze inbreng natuurlijk :p )
en het kamertje hebben we ook nog enige wat we moeten doe is verven behangen en aankleden.
en n kinderwagen kopen
Das n voordeel van de derde :)
ik zoek ook niet naar kamertjes of kaartjes
maar vond het de vorige keren wel leuk om te doen ,
heb ook het kaartje van mijn jongste zoon zelf gemaakt :)

Hahaha het is bij mij de 4e; en vind het net zo geweldig om te zoeken en te snuffelen als bij de eerste :p , baby kamer heb ik hier niet meer; alleen ledikantje staat nog in de kelder, kaartjes; pfff moeilijk vind ik het; zie zo veel leuks dat ik bij wijze van spreken well 6 geboorte kaartjes zou kunnen sturen hahaha
wat ik wel ECHT moeilijk vind; en dus ook nog niets leuks van ben tegen gekomen zijn texten voor op het kaartje; buiten de naam geboorte datum etc om natuurlijk......Namen; ja ik geloof dat we daar dan wel weer redelijk uit zijn, als je een naam perse wil laten eindigen op 'y' vallen er al een heleboel veel af hahaha en verder ach; ik snuffel gewoon lekker verder, vind het geweldig, zoals het er nu naar uit ziet is het echt de aller laatste keer; dus doe toch lekker waar ik zelf zin in heb (arm mannetje van mij :p:p) nee tot op bepaalde hoogte natuurlijk ;-)

hoi hoi

ook ik zoek vanalles haahahaha.
baby kamer hoeft niet, die hebben we nog.
maar kijk vooral naar namen. en pfffffffff vind niks leuk of wat ik leuk vind hoor je dan in eens heel veel.
bij de eerste wisten we de meisjesnaam meteen en de jongensnaam duurde ook heel lang. en twijfelde ik nog over.
en het moet ook bij de achternaam passen(italiaans). maar ja heb nog ff

xx daan

Terug
Bovenaan