Zoeken

Ethan is zo aan het zoeken naar een slaap ritme..
bijv.
Eerst nacht: ethan meld zich om 7 uur geef hem zijn voeding leg hem in bed en slaapt van 8 tot 3

Volgende nacht: het is 12uur en ethan is nogniet in slaap te krijgen na een bad slaapt hij dan eindelijk om half een en meld zich om half 6

Volgende nacht:
Kort gezegt slapen watis dacht ethan slaapt van 12 tot 3 en ik ben met hem in slaap gevallen om 6uur met gevolg dat hij over dag veel sliep

Maar van nacht doet was toch wel een toppunt 8uur voeding 10 uur in slaap en door slapen tot kwart over 6

Hebben jullie kleintjes daar ook lastvan gehad dat ze zo aan het zoeken waren naar de juist slaap ritme?

Nee hier niet. Hier slaapt onze kleine man al heel lang door. Acht uur half negen slaapt hij tot de volgende dag 6 uur half 7!

Vervelend dat hij zo een ritme heeft!! Hopelijk heeft hij zijn ritme snel gevonden!

Zijn het niet de regeldaagjes waar ie in zit met bijv een combi van een sprongetje?
Ik geef geen bv maar het klinkt voor mij als regeldaagjes.....en die duren dacht ik een paar daagjes....
Hoop dat tie snel zijn ritme weer pakt...

nee dit zijn geen regel dagen dan komt hij echt om het uur/ anderhalf uur

sprongetje kan natuurlijk hij is aankomende zaterdag 16 weekjes
wat ik wel weet is dat hij weer een flinke groeispurt heeft..

Onze oudste heeft dat ook heel erg gehad, nu ons meisje is erg snel met een ritme vinden!
Ja heb verder niet echt een tip, je kunt er zo weinig aan doen!
Succes iig

zelf baal ik er wel van dat het 9 van de 10 keer niet lukt om hem rond 8 uur in bed te krijgen
maar als hij een kwartier lang hysterisch ligt te huilen dan is het niet meer inslaap huilen..

wat we wel merken is dat het een avond mens is.. want smorgens slaapt hij juist best veel is dan vanaf 11 uur wakker tot 3 uur en slaapt dan een 2uurtjes en is dan weer vol op wakker..

hier gaat Daley altijd rond een uurtje of 19.00 uur naar bed en slaapt hij door tot 8.00 a 8.30. Overdag leg ik hem 2 keer in zijn bedje en slaapt hij gemiddeld 2 a 3 uur per slaapje.

Vervelend dat hij niet echt een ritme heeft. Mijn oudste zoontje was een drama met slapen die sliep toen hij 3 was nog niet door.

pff.. ik ben beetje moe momenteel.. Jorn sliep altijd netjes van uurtje of 8/9 tot uurtje of 5/6
maar de laatste paar dagen niet. komt om 2 uur snachts 3 uur 5 uur pff..... helemaal toereledoki....

komt vast wel weer goed!

Terug
Bovenaan