<p>Hoi Lieve allemaal, </p><p>Voor het eerst durf ik nu zelf ook op een forum iets achter te laten ipv alleen te lezen.. </p><p> </p><p>April 2019 was ik voor het eerst zwanger. </p><p>Bij de 12 weken echo kregen we te horen dat het kindje niet meer leefde. </p><p>Ik had NIETS gemerkt!weg geluk..</p><p>Na een curretage ( ik kon het op de natuurlijke manier laten gaan niet aan) begon mijn herstel.</p><p>Een heftige emotionele periode. </p><p>Hoe kon ik dit gemist hebben? Het vertrouwen in m'n lichaam was weg! En nog is het een struggle zo nu en dan.</p><p>Op mijn werk was ik collega 4 die zwanger was. De andere collegas kregen baby na baby, een van m'n beste vriendinnen beviel en ik probeerde steeds weer blij te zijn voor een ieder.</p><p>Ondertussen zijn we nu weer bijna 6 mnd bezig met zwanger worden. </p><p>Elke maand is het een reis van hoop emoties verlies van hoop en ongeduld. </p><p>Vandaag 5 dagen voor nod getest, negatief. Wel symptomen.. </p><p>Wie herkent zich in mijn verhaal en heeft tips om om te gaan met die reis weer elke maand van hoop en vertrouwen. </p><p>Ik verlies soms de moed en dan geloof ik er niet meer in dat het ooit gaat lukken. </p><p>Wil ook niet dat het mijn leven gaat controlen en daarnaast vrolijk door blijven gaan. </p><p>Lastig.. Help?!</p><p> </p><p>Liefs!</p><p>M</p>