<p>Hoi allemaal,</p><p style="text-align: left;">Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een leuke oud Hollandse naam.</p><p>Nu hebben we toen we een weekendje weg waren en gezellig in een cafe wat zaten te drinken samen namen zitten bedenken. Soms tot tranen over de wangen aan toe van het lachen. Nu is er een naam die we toen hebben bedacht en mijn vriend vindt hem geweldig en ik vind de naam zo ook heel leuk ook qua schrijfwijzes.. alleen nu komt de vraag, is dit een naam die je aan een kindje kunt geven. Heeft dit invloed later met werk etc. Misschien goed om aan te geven dat wij woonachtig zijn in Limburg. Wij vinden bijvoorbeeld Ties ook heel leuk maar nu is vorige week iemand uit onze omgeving bevallen en jullie raden het al, het kindje heet Ties.</p><p>Nou ik zal jullie niet langer in spanning houden maar de naam is in verschillende schrijfwijzes:</p><p>- Theike</p><p>- Tijke</p><p>-Thijke</p><p>Ik was gewoon eens heel nieuwsgierig wat jullie van die naam vinden. Alvast bedankt voor reacties!</p>