zoet of hartig?

hoi allemaal,

Waar ik in het begin van de zwangerschap met geen mogelijkheid van zoetigheid (mn chocola) af kon blijven, geldt dat nu juist voor hartige dingen (hapjes pizza, zoute koekjes e.d. (wel met mate natuurlijk ;-)). Sterker nog, als ik chocola eet, vind ik het niet eens lekker meer! Herkennen jullie dit? Ben benieuwd!!

liefs,
2Bmama

Bij m'n vorige zwangerschap ging ik bijna over m'n nek als ik M&M's rook (wist toen uberhaupt dat je die kon ruiken...hihi). En vond ik alleen hartige dingen erg lekker, met name ham/kaascroissantjes. Nu is het wisselend en vind ik eigenlijk beide dingen wel lekker, alhoewel ik zoute dingen erg lekker vind (gelukkis is m'n bloeddruk aan de lage kant ....).

Groetjes, Esther

hallo
ik heb al de hele tijd zin in een vette pizza met kaas en salami!!!
heb m vanavond ook besteld (we eten 1x in de 2 weken van de afhaal)en hij smaakte heel goed!!!!!

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik geen MAC voorbij rijden, en was ik echt ineens van de zoetigheid...

Nu vind ik niks meer lekker behalve kale pistoletjes en komkommer...

Chocola was mijn grootste zonde voor ik zwanger was, kon het heel de dag wel eten. Nu dus niet meer :( Vind er niks meer aan. Zoet en hartig wisselt elkaar nogal af bij mij. De ene avond zou ik een moord doen voor een pizza, de andere wil ik niets anders dan snoepjes. Ik heb gewoon de kast vol liggen, zodat ik altijd wel iets in huis heb waar ik zin in zou kunnen krijgen haha. Komkommer, tomaat en mandarijnen zijn dingen waar ik geen genoeg van kan krijgen.

Hoi
Ik ben normaal ook chocolaverslaafd maar moet het nu echt niet, net als koffie.
Ik had in mijn vorige zwangerschap vanaf 4 maand tot 7 maand wel een goede periode en zin in zoetigheid. Nu ben ik ook erg misselijk en eet veel zoute dingen, zoethout en salmiakdrop kaaszoutjes etc. Ik ben 14 weken zwanger. Iemand nog tips tegen misselijkheid? Ik eet sinds kort elke avond een broodje bapao normaal eet ik die dingen nooit. Ik heb nog een kind aan de borst en vind dat ik wel meer eet, eten jullie ook meer of ook omdat je zo misselijk bent meer?

Terug
Bovenaan