zoete toetenpoetsers

Misschien een rare vraag, maar ik heb nu toetenvegers van de AH. Die waren toen in de aanbieding. Maar wat zijn die dingen zoet, bah. Ik hoorde dat het meestal zo is. Zijn er dames die een fris alternatief weten? En waarom zou je niet gewoon Wetties kunnen gebruiken? Zit daar iets in waar die kleintjes niet tegen kunnen?

Groetjes,
Evelien

Hoi hoi,

Ik vind ze ook vrij zoet maar die van de Etos zijn vergeleke bij die van Appie nog veeeeel zoeter. Heb gister die van de DA in de aanbieding gekocht, zijn ook vrij zoet.
Ik zou niet weten of er in normale vochtige doekjes iets zit wat een babysnoetje geen goed doet....

Grtz. Poppetje71

Ik vind dat zoete juist wel lekker eigenlijk....
Maarre als je het niet lekker vindt, ik gebruik ook vaak gewoon even snel een pampers-doekje hoor... Lijkt me niet dat dat zo slcht is....

Liefs Annet

Ik gebruik die altijd van de Action...Die vind ik heerlijk....En ik gebruik ze niet alleen om haar toet schoon te maken maar ook voor om m'n tafels af te vegen haha..Heerlijke geur vind ik ze hebben :)

Ik gebruik gewoon een keukenpapiertje wat ik vochtig maak om de toet van mijn dochter te poetsen. Dat lijkt mij het meest neutraal.
Waarom gebruiken jullie speciale toetendoekjes? Zijn dit beter?

Groetjes!

Ik gebruik ook die zoete... ach als Tess het lekker vindt waarom dan niet. Ze vindt het gewledig, dat is wel anders als het was handje eraan komt. Zeker toen haar neusje nog heel erg verkouden was, even met de snoetenveger, zij er een beetje aan likken en ondertussen had ik  haar neus te pakken.

Als ik bijvoorbeeld in de buurt van de billendoekjes ben en ze heeft een vieze toet gebruik ik die... maakt weinig verschil.

Groetjes Nands

Terug
Bovenaan