zoetigheid

Volgens mij mag je in principe zoveel snoepen als je wilt, maar echt verstandig is dat natuurlijk niet. Die kilo's moeten er immers ook weer een keer af, en bovendien moet je uitkijken dat de caloriën die je door snoepen binnenkrijgt niet verhinderen dat je ook gezonde dingen (groente, fruit, etc) binnenkrijgt.

Ik heb overigens laatst gelezen dat kinderen van moeders die tijdens de zwangerschap chocolade eten, na de bevalling rustiger en blijer zijn, door een bepaalde stof die in chocolade zit. Kan me er iets bij voorstellen, want voor volwassenen werkt dat immers ook zo (is niet voor niets dat vrouwen met liefdesverdriet bijvoorbeeld chocola gaan eten).

Ik zou dus zeggen: neem gerust wat chocolade, maar zoals het met veel dingen is: doe het met mate...

Groeten,

N.
 
Gewoon lekker chocolade eten joh. Als je daar zin in hebt geeft het toch niet? Het is niet schadelijk ofzo. Je komt er hooguit wat meer van aan, maar dat kun je er later altijd nog weer aflijnen of sporten, toch?
 
Lees net in een blad dat moeder die tijdens de zwangerschap chocolade eten, vrolijke kinderen krijgen!!
Ik denk dat ik morgen maar een extra bon-bon bloc praliné ga halen :>)!!
 
Terug
Bovenaan