Zoetstoffen en zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hai meiden,

ik hoorde dat het gebruik van kunstmatige zoetstoffen de kans op zwangerschap doet verminderen....
Ik gebruik altijd zoetjes in mijn koffie....misschien dan toch maar niet meer....
Weet iemand dit ?

Liefs
DiSilva

hoi hoi

Zoetstoffen zijn eigenlijk alleen maar kunstmatige ingrediënten voor vrouwen die willen afvallen maar absoluut niet zonder zoet kunnen. Dat betekend niet dat het gezonder of beter is, integendeel, zoetjes is pure kant en klare rotzooi. Echt waar, meer is het niet.

Mijn beide ouders en mijn zus zijn alledrie suikerpatiënt en hun arts in het ziekenhuis adviseert hen om gewoon een schepje suiker te nemen i.p.v. zoetjes. Dat is natuurlijk, en heeft ieder lichaam nodig voor de energie. Ook suikervrij gebak etc. word afgeraden. Een goed alternatief voor suiker of zoetjes is rietsuiker, gewoon bij de super te koop en minder calorierijk dan de witte basterd suiker.

Of zoetjes een zwangerschap tegen kunnen houden weet ik niet, maar het zal me niks verbazen, het is echt gif.

liefs janine

hai janine,

bedankt voor je antwoord.
Het is, nu je het zo zegt, inderdaad ook zo; het is kunstmatig en niet natuurlijk. Maar ik heb nooit geweten dat het zo slecht was....

Maar bedankt voor de tip, ik ga over op ruitsuiker. Dan weet ik tenminste zeker dat het natuurlijk is en geen kwaad kan !!

Liefs
DiSilva

Terug
Bovenaan