A
Anoniem
Guest
hallo hier zomaar even een babbeltje.........
begin met de dag een beetje meer nerveuzer te worden ook omdat t vd week aardig rommelde... en nu weer niks hihi.. kleine meid mag van mij wel komen alles is klaar schoon en opgeruimd ( hoezo nesteldrang)
vanochtend weer na vk geweest en die staat er versteld van wat ik allemaal nog doe met die dikke buik en aangezien ik snachts om de 2 uur mn bed uit ben haha dat ik nog zo fit ben....
kleine lag heel laag.. super dus t hartje klopte goed groeide goed en mn bloedrruk was ook weer goed ... dus kortom kreeg weer een compliment haha...
wel even gevraagd van stel dat ik ruim over datum ga ( 16e uitgerekend) hoe dat dan ging ivm mijn vriend die waarschijnlijk ( dikke pech dan) begin oktober weer geopeerd moet worden.. nou zei ze dat gaan ze me sowiso met 41 weken strippen om iets op te wekken????? en anders als mn baarmoederrand week is inleiden in het ziekenhuis... wie heeft hier ervaring mee???????????
nou ja we zien wel heb 3x een droom gehad dat t de 8ste geboren werd dus ben benieuwd morgen haha houd jullie wel op de hoogte.........
zo das weer een heel verhaal hahahebben degene die zich vervelen weer wat te lezen of te reageren ..........
liefs miranda
38wk,5dag