zomaar een tjakka berichie

Haili lieve meiden,

alles ok met jullie daar aan de andere kant van het schermpie? Hier gaat alles z'n gangetje. Rustige werkdag achter de rug, ff bloed laten prikken en lekkere nasi gemaakt.
Ik dacht doe eens gewoon een gezellie berichtje typen met een hoop positieve energie!
Echt een hele hoop, ik het dit bericht namelijk ingestraald! Echt waar als je dit bericht 10 keer leest dan ga je zwanger worden, niet meteen natuurlijk maar het werkt echt. Ff alle gekheid op een stokje, meiden ik ben trots op ons!!! We doen het maar wel ff allemaal, ook al is het vaak moeilijk, rot en andere dingen toch weten we ons erdoor heen te worstelen!!!!!! Ook voor de mensen die nu thuis zitten midden in een rot periode, alles zal rechtkomme!

Een hele dikke knuffel van Sjanneke met de zacht gekookte krieleitje.....

Hoi sjanneke

Ik heb je bericht 10 keer gelezen hoor dus het is nu alleen maar afwachten begrijp ik?  Wil je mijn berichtje ook even instralen met positieve energie dat lijkt me heerlijk!
Ik kan je helaas het ei groei virus nog niet toe sturen want het groeide nog niet zo hard en ben nu meer hormonen aan het spuiten vrijdag moet ik weer terug voor een echo en gaan ze kijken naar hopelijk heel veel mooie eitjes! Ben er echt zenuwachtig voor het moet toch gaan groeien.....

een dikke  en op positieve energie!

groetjes rozemarijn

Heeee Sjanneke,

Wat een super goed berichtje, moet het nog vijf keer lezen, zou het dan gaan werken, we hope so, voor iedereen.. Hebben we hier echt nodig, positieve energie en niet opgeven, want uiteindelijk gaan we met z'n allen toch zwanger worden...

lfs Mick

Terug
Bovenaan