zomaar effe een verhaaltje ...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Even een stukje schrijven hoor, verveel me een beetje. En op het moment baal ik een beetje van mijn lijf. Had 22 mei (zondag) mijn NOD en gister  ongi geworden. Maar ik heb zowat geen bloedverlies... snap er niks van, 't is alleen van dat bruinige slijm (sorry). Ik hoop dus dat die ongi maar eens goed door gaat zetten, want dit is ook niks.... afwachten dus maar weer!

Verder lijkt het trouwens wel of iedereen 'maar' zwanger wordt... zelfs in televisieland. Keek laatst naar Rozengeur en wodka lime... in die serie zijn er ook een aantal zwanger. Het lijkt wel een virus, hoop dat het ook een keer op ons overslaat!

Nou meiden, voor degenen die wachten op hun NOD :   ik  duim voor jullie!
En voor de meiden die weer flink gaan oefenen : succes en veel plezier !

Groetjes van Bloempje

Hoi bloempje,
nou als dat virus er is , bij deze , ik heb je besmet.
weet je wel zeker dat je niet zwanger bent? een klein beetje bloed kan heel normaal zijn als innestelingsbloeding?
heb je getemperatuurd? dan kan je goed zien of die nog hoog is.
Groetjes,
Inge

Ha Inge

Ik ga ervan uit dat je me hebt 'besmet' hoor!

Enne... nee, ik ben helaas niet zwanger. Vandaag barstte de ongi in alle hevigheid los.

Dus: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

Groetjes Bloempje

Hoi bloempje,

Ik heb in februari in de 11e week een miskraam gehad, dus voor onze omgeving is het geen geheim dat we een kinderwens hebben. Mijn vriendin is bijna uitgeteld en ik had haar gevraagd of ze rozengeur en wodka lime wilde opnemen ( we zijn allebij verslaafd) toen wij op vakantie in amerika waren. Ze had het wel opgenomen maar ze vroeg zich af of ik het wel wilde kijken ivm allen ongeplande zwangerschappen. Ook in mijn omgeving is iedereen net zwanger, bijna uitgeteld of net bevallen. Deze week hoorden we dat er weer een  aantal verse zwangeren bijgekomen zijn en ik moet zeggen, ik ben dan best wel een beetje jarloers  Maar aan de andere kant gun ik anderen ook het geluk, dat is zo dubbel allemaal. Ik hoop dat wij ook snel aan de beurt zullen zijn. Helaas is mijn cyclus nog steeds van slag na de curretage. ( anders was ik nu 25 weken geweest) Maar niet te veel aan denken en hoop vol naar de toekomst kijken

Groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan