Zomaar even

Hoi allemaal,

Nou er zitten er al weer een aantal in de volgende ronde.

Wij zelf zitten nu in de derde ronde.

Ik baalde gisteren wel even hoor maar aan de andere kant heb ik wel een heel gelijk matige cyclus.
Precies 26 dagen, dus ik gisteren gauw op babby brabbel gekeken waneer mijn volgende vruchtbare dagen zijn...

Wel lekker dat er aankomende maand voor de meeste vakantie is, het schijnt dan toch iets makkelijker te gaan omdat je meer ontspannen bent.

Nou succes allemaal weer en we gaan er voor.

Hopende op een heel druk april forum!!

liefs Tina
 
Hallo Tina,,

Veel succes met je klusdagen en hopelijk komen we alle 2 op het april forum terecht!! zo'n vakantie werkt altijd ontstressend en dat maakt het allemaal wat makkelijker en je hebt meer vrije tijd dus dat kan wel kloppen!

Nogmaals succes,

Groetjes: Chili
 
Hoi Tina,

Hé als je nu de derde ronde ingaan dan liggen we samen op schema hoor!

Nu had ik vorige maand een cyclus van 31 dagen en nu van 27. Nou ik ben benieuwd wat het deze maand wordt.

Ik baalde er wel van gisteren maar ben er toch wel nuchter onder. Tuurlijk wil ik heel graag maar ik hou er ook wel rekening mee dat het niet niet meteen bingo is.

Dacht gisteren nog heel even dat mijn ongi niet doorzette. 's Middags zat er nl. weer geen bloed aan mijn tampon (smerig praatje :-( ) maar 's avonds is het toc weer doorgezet. Ik had wel een beetje hoop en hoopte dat het innestelingsbloed was, maar helaas....

Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Succes

greets Tika
 
Terug
Bovenaan