zomaar even

hallo dames

ik ben erg druk en een poosje al niet meer op het forum geweest het is zelfs zo erg dat ik niet meer alles terug kan lezen.
ik wilde iedereen die intussen zwanger is feliciteren, en veel geluk wensen.
ik zelf zit in ronde 9 en had 1 juli mijn NOD maar hij is er nog niet.
ik wil mij er niet teveel aan ophangen aangezien ik de vorige keer weer een miskraam had gehad en nu dus niet precies weet wat mijn cycles doet.
we wachten af ik probeer in ieder geval tot donderdag.
ik hoop dat iedereen die op vakantie gaat een vruchtbare vakantie gaat hebben.
veel liefs tijger

ps: ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
 
Hoi, tijger als je iets vervelends hebt meegemaakt zoals een miskraam wordt je daar zo onzeker van hè. Dat is iets wat ik zelf ervaar. Je menstuatie kan wel even op zich laten wachten na een mk.
Maar ik hoop voor je dat het wachten beloond wordt en dat je misschien toch weer zwanger bent.

Veel liefs
Brenda
 
Hoi Tijger,volgens mij waren wij tegenlijk zwanger.Ik heb in februari een mk gehad. Begrijp ik het goed en ben je daarna nog een keer zwanger geweest? Het is best goed om af en toe een tijdje van dit forum weg te blijven. Heb ik ook een tijdje gedaan om in ieder geval te proberen er minder mee bezig te zijn.XXX
 
Hoi Tijger,

Leuk weer wat van je te lezen !!! Ik hoop dat als je gaat testen dat 'ie dan hartstikke positief mag zijn !!! Ik ga in ieder geval onwijs hard voor je duimen !!!

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan