zomaar even

Hallo allemaal ik heb mijn nod op zo ongeveer 20 juli dus dat gaat alweer opschieten. Ik heb er wel een hard hoofd in deze maand ging allemaal anders dan normaal.
Ik heb de ovulatietesten gebruikt vanaf dag 11 tot en met dag 17 alleen bij de laatste dag was het test streepje iets donkerder als die andere dagen maar nog niet zo donker als die moet zijn. Heb ook maar geen nieuwe meer gekocht.
Ik ben ook aan het temperaturen. En mijn temp ging op dag 21 omhoog van zo 36.4/36.5 naar 36.8 maar de dag 22 was die weer 36.6 en vanmorgen dag 23 weer 36.8. Had wel op dag 19 ineen smorgens heel veel doorzichtig rekbaarslijm. maar verder op de dag niet meer zoveel als smorgens. Hebben voor het laatst op dag 19 savonds geklust daarna niet meer we waren een beetje klus moe en het moet wel leuk blijven. Nou kortom ik heb er voor deze maand geen vertrouwen meer in. Heb nu al last van ongikrampen en van steekjes in m'n buik in het midden maar ook aan de zijkanten, heb gevoelige tepels en ben een beetje misselijk af en toe maar dat heb ik zo'n beetje ook wel elke maand.
Nou hehe dat lucht even op zeg.

Veel liefs
Brenda
 
Als ik het zo lees was je eisprong dag 20 dus daar zou ik rekening meehouden als je gaat testen, je moet er dan gewoon bijna een week bij optellen uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Dit is helemaal niet gezegd dat het niet zo is het streepje is waarschijnlijk bij dag 19 echt sterker geworden.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan