Zomaar even

A

Anoniem

Guest

Hallo dames.

Eerst even voor chilli en alle andere dames die vandaag hun NOD hebben.
VEEL SUCCES......
Chilli laat even iets van je horen hoe het vandaag is gegaan.

Bij mij alles rustig. De rode duivel is alweer bijna terug naar huis gekeert dus nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen he!!!

Hadden afgelopen weekend een druk stap weekend. Als ik van iedereen die gevraagd heeft of wij nog geen kinderen willen een euro had gekregen, dan had ik de komende maand niet hoeven te werken...Om gek van te worden....
Maar goed dat kunnen zij ook niet weten he.
Heb met een goede vriend(die ook nergens vanaf weet) een weddenschap gemaakt. Als ik OOit in verwachting raak vraagt hij zijn vriendin ten huwelijk!! Hij moest eens weten..Hopelijk hebben we dus vlug een feest..

Voor alle dames ..Ik duim voor jullie..

groetjes Oby

hoi Oby,

Gisteren ben ik echt ongi geworden zondag was het er al maar gisteren zette het echt door dus ben nu definitief ongi! balen he net als jij dus nu door naar de 7e ronde!

Raar he dat net als bij mij iedereen nu vraag en wanneer willen jullie kinderen of je bent al 33 jr je moet nu echt gaan beslissen hoor en nog meer van dit soort zinnen krijg ik de laatste maanden te horen, het lijkt wel alsof ze er een 6e zintuig voor hebben ze zouden inderdaad een moeten weten!

Vind het wel zielig voor mijn moeder deze vroeg er vorige week weer eens naar en omdat ik zelf iets heb en er in mijn familie een aantal ziektes zitten en daar dus "bang" voor ben om dit aan ons kindje door te geven
(dit is dus ook een hele grote reden waarom wij niet eerder zijn gaan proberen om zwanger te worden)en ze dus heel lief vroeg: waarom ga je dan niet eens met je ha praten? hoop dat ze zich niet druk maakt hierover en het liefst zou ik iets over ons bezig zijn vertellen maar heb geen zin om elke maand te horen en... hoe is het er nu mee? dus heb maar iets gezegd van och ja en de ha is nu op vakantie komt wel goed.

Lachen zeg dat je die weddenschap hebt afgesloten wat zal je 'vriend' raar opkijken als jij de volgende ronde zwanger mag raken hahahah wel laten weten he hoe hij dan reageerde!

Hoe staat het erbij jij voor?

groetjes: Chili

Veel succes in de volgende ronde, hopelijk letterlijk nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dat de kansen maar raak mogen zijn.

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan