A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik ben alweer een tijdje weg, maar ik lees nog wel geregeld jullie forum.
Even een wijze raad over die vervelende anoniem...
Jullie weten heel goed wat je wel aan elkaar kwijt wil en je weet ook wel wat voor antwoord je kan verwachten van jullie "medelot noten"dus reageer maar niet op die vervelende verhalen.
Dat ik het zo las was is even bang dat jullie aan mij zouden denken maar dat wordt gelukkig niet gesuggereerd.
Ik leef elke maand met jullie mee!
Ik ben helemaal over Leon heen..
Ik ben gisteravond wezen stappen met iemand die ik ken via meijn werk, en ik moet zeggen ik heb in tijde niet zo genoten.
Einde van de avond heeft hij mij netjes thuisgebracht en volgend weekend gaan we een weekend weg.
Nou jullie nog heel veel succes met het zwanger raken en laat de moed niet zakken.
Ik denk echt nog heel veel terug aan jullie en leef erg met jullie mee.
Nou dikke kus van tante Chris (meer zal het dit jaar niet worden)
En heel veel liefs -xxx-
Ik ben alweer een tijdje weg, maar ik lees nog wel geregeld jullie forum.
Even een wijze raad over die vervelende anoniem...
Jullie weten heel goed wat je wel aan elkaar kwijt wil en je weet ook wel wat voor antwoord je kan verwachten van jullie "medelot noten"dus reageer maar niet op die vervelende verhalen.
Dat ik het zo las was is even bang dat jullie aan mij zouden denken maar dat wordt gelukkig niet gesuggereerd.
Ik leef elke maand met jullie mee!
Ik ben helemaal over Leon heen..
Ik ben gisteravond wezen stappen met iemand die ik ken via meijn werk, en ik moet zeggen ik heb in tijde niet zo genoten.
Einde van de avond heeft hij mij netjes thuisgebracht en volgend weekend gaan we een weekend weg.
Nou jullie nog heel veel succes met het zwanger raken en laat de moed niet zakken.
Ik denk echt nog heel veel terug aan jullie en leef erg met jullie mee.
Nou dikke kus van tante Chris (meer zal het dit jaar niet worden)
En heel veel liefs -xxx-