Zomaar even

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben alweer een tijdje weg, maar ik lees nog wel geregeld jullie forum.

Even een wijze raad over die vervelende anoniem...

Jullie weten heel goed wat je wel aan elkaar kwijt wil en je weet ook wel wat voor antwoord je kan verwachten van jullie "medelot noten"dus reageer maar niet op die vervelende verhalen.

Dat ik het zo las was is even bang dat jullie aan mij zouden denken maar dat wordt gelukkig niet gesuggereerd.

Ik leef elke maand met jullie mee!

Ik ben helemaal over Leon heen..
Ik ben gisteravond wezen stappen met iemand die ik ken via meijn werk, en ik moet zeggen ik heb in tijde niet zo genoten.

Einde van de avond heeft hij mij netjes thuisgebracht en volgend weekend gaan we een weekend weg.

Nou jullie nog heel veel succes met het zwanger raken en laat de moed niet zakken.

Ik denk echt nog heel veel terug aan jullie en leef erg met jullie mee.

Nou dikke kus van tante Chris (meer zal het dit jaar niet worden)

En heel veel liefs -xxx-

Lieve Chris,

Ik ben heel blij te horen dat het goed met je gaat en dat je lekker geniet van andere leuke dingen.

Dikke knuffel, Ank

Hoi Chris,

Toevallig moest ik van de week nog aan je denken, ik dacht na over de dames waar je niks meer van hoorde of waar iets ergs mee gebeurden en ik dacht dus aan jou en ook aan Aafke ( Aafke had een erge ziekte maar dacht dat ze zwanger was maar toen moest haar baarmoeder eruit!, echt erg) en ik dacht hoe zou het met ze gaan?

Nou fijn om te horen dat het nu weer zo goed met je gaat en leuk dat je nog meeleeft en leest , tante Chris en een fijn weekend volgende week en over dat ene.. misschien niet dit jaar maar wat is er mis met 2005 ofzo?!

Je weet nooit, nogmaals succes en laat je af en toe nog eens een berichtje achter?!

groetjes: Chili

Super om even weer een berichtje van je te lezen. En gelukkig gaat het al wat beter met je, zo te horen !!! Ik hoop dat het in de toekomst veel beter met je mag gaan en dat je gewoon binnenkort kunt melden dat we de groeten krijgen van MAMA CHRIS !!!!!

Veel liefs Biaggi

Hoi Chris,

Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat!
Je hebt natuurlijk wel heel wat te verwerken (gehad).
Dacht alles netjes voor elkaar te hebben en dat het tijd was voor een kindje.
Moet een behoorlijke shock geweest zijn.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel een goede, trouwe, lieve vent aan de haak slaat!

Groetjes, Anoniempje

wat leuk om wat van je te lezen!!
en wat fijn dat je je leven weer oppakt!! knap van je. geniet er maar van!

gr. petra

Terug
Bovenaan