Zomaar even....

A

Anoniem

Guest
Dag lieve meiden.

Nou vandaag is mijn NOD maar nog geen spoor te bekennen.
Toch weet ik dat het niet raak is en maak me daarom ook geen illusies. De gevoeligheid in mijn borsten is helemaal afgezakt. Aangezien ik nu op dag 30 zit en ook wel een cyclus van 34 en 36 dagen heb gehad, kan het nog alle kanten op. Zucht … … … … … …
Ben vanmorgen bij de huisarts geweest omdat ik ineens allemaal pukkels en vlekken op mijn rug kreeg. (bah ik vind dat niet leuk) Ik heb altijd aan de Diana pil gezeten. Het is dus ACNEE. Helup!!!!!!! ik heb het niet in mijn gezicht gelukkig
Heb hem gezegd dat we nu een half jaar bezig zijn. Ik hoefde me geen zorgen te maken en met een half terug komen. Dat dacht ik wel … … …
Nou ja, we wachten nog maar af.
Lieve Kaa, Waterman, manuela en de rest die ik vergeten ben. Heel veel suc-6 voor de volgende ronde. Ik ga voor jullie duimen. Voor de rest die in spanning zit (met name Flower en Biaggi) heel veel sterkte en niet teveel nagels bijten he? haha
Ik laat snel horen wanneer ik meer weet.
Kus Yvette

Hoi Yvette,

Hoezo weet jij zeker dat het deze maand niets wordt ??? Ik heb normaal onwijs last van mijn borsten voordat ik ongi moet worden. Deze maand nog nergens last van. Ben nu ook wel 7 dagen overtijd. Omdat je geen last van je borsten hoeft nog geen reden te zijn dat je ongi wordt. Ik beschouw het nog steeds als goed teken dat ik geen last heb van miijn borsten. Hopelijk mag het de volgende ronde wel raak zijn voor jullie. Heel veel succes !!!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan