zomaar even...

A

Anoniem

Guest
Ben er (helaas!) Niet meer zo heel vaak, maar heb het gewoon erg druk!
Met werken, verjaardagen, bezoek , de kleine etc!
Mijn meisje heeft vanacht de eerste nacht (sins een week!!!) weer doorgeslapen! Ze is ziek geweest (nog niet helemaal over, maar wel al wat beter gelukkig!). Ze was zooo verkouden, zo zielig! Ze moest de hele tijd hoesten, en bij elk hoestje moest ze huilen...
Hierdoor was ze ook heel hangerig en aanhankelijk en wilde alleen maar tegen me aan liggen en knuffelen (stiekem ook best lekker hoor) dus daar ging heeeel veel tijd inzitten! En net als wij naar bed wilden gaan (rond 23.00 uur ofzo) begon zei te huilen en dat ging dan de hele nacht zo door...even slapen, hoesten, huilen...
Met haar naar de huisarts geweest vorige week, hoestdrank gekregen maar dat hielp niet, werd alleen maar erger!
Maandag met haar terug geweest en nu heeft ze een antibiotica kuur gekregen voor een week. Als het dan niet over is krijgt ze waarschijnlijk een ""pompje"...
Nu hebben we alleen het probleem dat ze vaak een beetje (of zoals vanmorgen de hele fles!) moet overgeven als ze te wild gaat doen en dan moet hoesten...en dan komt de antibiotica dus (denk ik!) ook mee... Dus nu weet ik niet of het nog veel nut heeft. Dadelijk de dokter maar weer eens bellen om het even na te vragen.

Nou, ik ga even douchen (jaaa nu pas!! Hahaha). Als de kleine weer wakker word, haar eten geven en dan denkik even de stad in! Even lekker eruit!
Moet het weer natuurlijk wel meewerken

Liefs 4dec

Oooow, 4 december, wat een toestanden met je kleintje zeg!
Zielig he, als ze zo ziek zijn!
Je zult zelf ook wel behoorlijk gebroken zijn onderhand.
Hopelijk is je meisje snel weer helemaal de oude!

Geef haar maar een dikke knuffel van mij
en een lief van Efraim

Hoi,
Wat vervelend dat Luna weer ziek is joh! Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is allemaal.
Ik hoop dat ze snel weer op zal knappen!
Shopse vanmiddag.
Sil

Succes met Luna . Ik hoop dat ze snel weer beter is en ik hoop ook dat je lekker veel leuke spulletjes hebt gekocht in de stad .

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan