Zomaar even..

Hoi Hoi Dames,

hier zomaar even een berichtje,
was wel even benieuwd hoe het met iedereen gaat, vooral met dit warme weer!!!

Hier gaat op zich alles goed, met de zwangerschap in ieder geval.
onze jongste dochter heeft de 6e ziekte dus is erg sneu.
ze heeft 3 dagen hoge koortsen gehad en gisteren toen de koorts ineens een halve dag weg was kwamen de bekende vlekjes!
het eten en drinken was een drama! is nu nog niet top maar ze drinkt weer! gelukkig.
de 500 cc hield ze nog niet op een dag.
maar de dokter heeft dr goedgekeurd! nog genoeg natte luiers enz.
Vandaag gaan we lekker barbequen bij mijn moeder omdat we hier een weekje logeren i.v.m onze slaapkamers die allemaal aangepakt worden! tja het is wat een 3e kindje op komst!!
wel erg gezellig hoor allemaal maar ben blij als het klaar is..

nou dames geniet lekker van het weer en kalm aan! (voor zover dat lukt!)

Liefs Jenny (22 wk en 4 dagen)

Hoi Jenny,

Maak me maar lekker met je mooie weer en barbeque! Het is hier in Zeeland gewoon hartstikke koud!! Max.14 graden, dus ik loop  een trui aan en zo is het al een hele poos.
Maar ik wens je een hele fijne en gezellige barbeque toe!

Met mijn zwangerschap gaat het goed, ik voel me echt prima! Hoop dat ik me nog lang zo mag blijven voelen.
De oudste 2 kunnen niet wachten tot de baby er is. De jongste weet het nog zo net niet, want dan moet ze haar bed uit. Ze heeft het liefst dat de baby maar in het grote bed moet gaan liggen zodat zij in haar bedje kan blijven

Groetjes,
Els

hey hoii

lief dat je er naar vraagt
hier gaat alles goed, en het   warme weer ppffff....
doe rustig aan, lig of zit lekker in de schaduw, anders krijg ik erge hoofdpijn dus doe maar niet...
verder voel ik de ukkie goed en we hebben regelmatig contact hihihi
ben aan het shoppen geweest gister voor de ukkie heerlijk kan niet ophouden hahahaa

woensdag mogen we weer voor controle dochtertje heeft er al zin in...
en ook wil ze graag met de kamertje bezig wat een schat...

meiden doe rustig aan..
ik ga ff lekker slapen ben moe....
dochter lief is met oma weg heerlijk..

mama van 1 en 22w en 3d zwanger van nr 2

Tja, echt lekker weer is het hier in Zeeland niet. Gelukkig is het ietsje warmer geworden, maar heb wel lange mouwen aan.

Voor de rest gaat alles redelijk goed. Veel last van m'n bekken, maar het is te doen (behalve 's nachts). We zijn druk bezig met de nieuwe slaapkamer van de oudste. Het wordt echt een hele leuke en vrolijke jongenskamer.

Oh en zondag hebben we een feestje: ik word 25!

Groetjes,
Nelly mv Dean en 22w3d

Hoi Jenny en de andere dames,

Hier alles goed! We zitten duidelijk in de goede periode. Alles gaat nog gemakkelijk en de vermoeidheid en eventuele misselijkheid hebben we acher ons. We voelen lekker de bewegingen van de kleintjes en kunnen dus gewoon genieten.

Ik heb nog maar minimaal last van mijn bekken, alleen als ik veel getild heb of veel aan het huishouden heb gedaan. Ik moet er gewoon heel erg op letten en netjes mijn oefeningen doen. Verder kan ik super genieten van de bewegingen in mijn buik. Ik word al aardig heen en weer geschopt!
Onze jongste was alleen gisteren ziek, maar vanochtend lijkt het wel beter te gaan. Ze was gisteren zo zielig, ze had op een gegeven moment 39,6 en kon alleen nog maar huilen en hangen. Dat was voor mij het moment om toch maar een zetpilletje te geven in de lichtste dosis. Blijkbaar was dat precies genoeg om er doorheen te komen, want ze heeft heerlijk geslapen vannacht en werd vanochtend goed wakker. De oudste hebben we net naar school gebracht, die is aan het wennen. Begin juli mag hij echt naar school!

Ik begin al aardig nieuwsgierig te worden naar het kleine meisje in mijn buik, van mij mag het snel oktober worden!

Geniet ze,
Michele (23+2 van de 3e)

Heej Jenny!

Wat sneu voor Noa Lyn! Voelt ze zich al beter?
Ik zal snel nog effe op je mail reageren!
En ja....iedereen is druk! Je hebt gelijk! hahahaha. Had gewoon effe de fut niet voor de laptop!

Liefs!
Billie ;-)

Terug
Bovenaan