Zomaar eventjes

Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen hier ...?
Ik ben niet meer zo actief op het forum met schrijven maar ik lees en leef nog steeds met iedereen hier mee.

Voor mij is het 'spontaan' zwanger worden niet meer aan de orde, dat wil zeggen dat die kans voor ons heel nihil is, het zaad van mijn vriend is verminderd vruchtbaar en ook minder tot bijna niet bewegelijk.
We zijn met onderzoeken bezig en moeten op 10 januari naar het VU in Amsterdam voor een laatste zaadonderzoek, op 26 januari krijgen we te horen of we verder gaan met inseminatie (kleine kans) of dat we met IVF gaan beginnen.

Best wel een spannende tijd moet ik zeggen, ook omdat ik een jaar contract heb en ik dus niet weet wat ze op mijn werk gaan doen ... ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook al 3x ziek ben geweest ... dus dat werkt ook niet lekker mee. Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik al op zoek moet gaan naar een andere baan en of ik dan bij de sollicitatie moet vertellen dat we misschien aan IVF gaan beginnen, want dan moet je toch vaak naar het ziekenhuis. Als ik misschien wacht met het zoeken van een andere baan dan ben ik misschien zwanger en nemen ze me helemaal nergens meer aan ... Oh wat moet ik toch doen ...? Wie kan mij advies geven ..?????????? HELP !!!!

Mijn nieuwe NOD is op 3 januari, a.s. maandag is mijn eisprong dus we gaan toch maar wel lekker klussen het weekend, je weet het nooit.

Iedereen die nu zwanger is VAN HARTE EN GENIET ERVAN !!!!!!!!!!!!

Iedereen die wacht SUCCES en ik DUIM voor jullie, het zou een mooi KERSTKADO zijn !!!!!

Veel liefs Belinda

Lieve Belinda,

jee wat moet ik nou zeggen. vreselijk voor jullie allebei. Hoe is je vriend eronder? Trekken jullie het samen een beetje?

Sterkte en wie weet is IVF de uitkomst voor jullie.

Kusje

Ik zou niets tegen je baas erover zeggen ook niet dat je bezig bent met zwanger worden. EN hij mag je niet opbasis daarvan je contract verlengen.
Ik heb het zelfde meegemaakt net ergens begonnen en binnen een maand was ik zwanger en vaak ziek maar gelukkig heb na een jaar en vast contract gehad dus
maak je niet druk het kan goed komen.

He meissie!

Ook ik ben niet zo actief op dit forum de laatste tijd. Mede ddordat het forum niet goed werkt en berichten verdwijnen etc.
Ook mail ik nu met Pop, dat gaat een stuk sneller...toch lees ik nog om de paar dagen even om te kijken hoe het met je is. Want eigenlijk had ik met jou en Pop het meeste contact op dit forum!
Ik wil dan ook nog graag op de h oogte blijven van je ontwikkelingen!

Ik hoop echt voor jullie dat IVF of misschien inseminatie een oplossing voor jullie biedt!!!!!!! Wat een ontzettend spannende tijd voor jullie!

Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en mijn ovulatie was precies op het juiste moment.Dat wil zeggen: precies op het moment dat ik al 9 maanden denk dat mijn ovulatie zou moeten zijn.
Aan de ene kant fijn dat ik mijn cyclus goed ken, aan de andere kant balen, want dat betekent wel dat we exact op de goede momenten hebben geklust zonder enig resultaat....

Er is niets mis met het zaad van mijn man en de inwendige echo op mijn baarmoeder en eierstokken wees ookniets bijzonders uit. Toch nog niets gelukt. Ik word er erg onzeker van...
Ik moet ik januari terug naar mijn gyn. en vraag dan om bloedonderzoek en een samenlevingstest, want wie weet is mijn "slijm" wel niet zo gunstig voor het zaad van mijn man. Dat zou in mijn ogen nog de enige optie zijn, van het feit dat het niet wil lukken.
O ja, natuurlijk dan nog het verhaal van "er te veel mee bezig zijn"....

Maar goed, ik word er in elk geval behoorlijk pessimistisch van en denk alleen nog maar aan kinderen krijgen. We storten ons nu maar in de aanschaf van materiele zaken, maar daaar kunnen we ook niet voor eeuwig mee bezig blijven. Dat geeft voldoening voor even... en ik wil wat langer voldoening!

Ik wilde helemaal niet klagen al lijkt dat nu wel in mijn berichtje. Mag me gelukkig prijzen dat er vooralsnog niets mis met ons is... Sorry...

Ik wilde je even laten weten dat ik je niet vergeten ben en nog steeds veel aan je denk!! Ik hoor graag hoe het met je verder gaat!

Mocht je willen mailen geef dit dan aan, dan kijken we wel even!

Een hele dikke knuffel,

Ginger

Ik zou nooit bij een sollicitatiegesprek vertellen dat ik ivf ga doen. Ik ben pas begonnen met mijn nieuwe baan en heb het nu alleen tegen mijn nieuwe baas verteld maar niet tijdens de sollicitatiegesprek. Dat is zo'n persoonlijk en gevoelig onderwerp. Zo ga je daar zitten huilen als je het verteld!!!

succes
Marielle

Hoi hoi mijn contrackt,loopt eind jan af,maar ik zeg niks tegen me baas,als ik jou was zou ik dat ook niet doe,andersom zouden hun dat ook niet doen,stel dat je mag blijven,en omdat je verteld hebt dat je bezig bent met kinderen,mag je niet blijven,je moet jezelf ten alle tijden indekken,dat doen hun ook,sucses gr manuela

He Belinda,

Ook ik lees je berichtjes altijd en ik hoop dan ook dat ivf het juiste is voor jullie!! succes en sterkte en hou ons op de hoogte oke?

Groetjes; Chili

Ginger, hoi hoi leuk om weer iets van je te lezen en ik hoop dat het ons jaar wordt 2005!!! succes hoor!
Groetjes; Chili

Hoi belinda,
Wij moeten a.s maandag naar het vu voor een zaadonderzoek en dan nog een echo van de zaadballen.. 18 januari krijgen wij dan uitslag of het alleen met ivf kan of toch anders,, spannend he? hopelijk zit er voor ons allemaal een kans in dat het toch nog anders kan.(toch iui bijv.)jullie ook succes!
gr .petra

Terug
Bovenaan