zomaar ff gezellig kletsen

Hallo lieve allemaal,

Alles gaat goed aan deze kant van de computer. Medicijnen vallen deze keer niet zo zwaar als de andere keren, het lijkt erop of mijn lichaam er aan went. Gelukkig maar! Dus geen deukjes in koekepannen of vogels die de pan in gaan. Maar gewoon ik met een beetje depri gevoel in de buik (door medicatie) en de rest gaat wel top (naar omstandigheden dan he ).   Voor diegene die het niet weten onder ons en het graag willen weten, ik ben bezig in de derde iui ronde en heb drie verhogingen gehad van medicatie omdat het tempo van mijn eieren vrij laag was. Het zaad van mijn man komt niet door mijn oorlogsslijm, mijn baarmoedermond opent zich niet bij een sprong, enne ik heb zelf geen sprong.
Maar goed waar was ik gebleven...
Heb well last van n erg vervelende bijwerking.....brrrrr.....het jeukt enorm en ik kan me niet in de supermarkt   gaan krabben zoals mannen wel ff lekker aan hun handeltje kunnen graaien hahahahaha.
Ik heb soms het gevoel of er grote olifantbeessies in me kruipen die me zitten te kietelen en overal hun troep achter laten. Kun je het nog volgen? Het is in ieder geval zo vervelend dat ik de neiging heb om me als een vent te gedragen en ook eens lekker, ach ja gaat ook wel weer over. Speling van de natuur die dusdanig in de war is dat ie niet meer weet wat voor of achter is. Heb inmiddels speciale zeepvrije zeep (??? klinkt ook weer raar) en dat helpt prima.

Morgen dag 9 en dan gaan we kijke of er iets groeiende is. Blijft spannend.
Verder heb ik heerlijk vakantie, ben ik helemaal ontspannen, zit lekker in mn vel, ben helemaal aan het genieten van ons huisje dat we aan het opknappen zijn. Kortom ik voel me SUPER!   Zaalig om eens een keer zo'n bericht te kunnen schrijven.

Ook alles goed met jullie?? In ieder geval een enorm fijn weekend!

dikke knuffiebuffie Sjan

hoi hoi

wat fijn voor je dat je je lekker voelt!!
waar heb je eiegenlijk je huisje staan ? in welk deel van het land ??
wij krijgen over 2 weken de sleutel   van ons nieuwe huis heerlijk meer ruimte en nu echt ook ruimte voor een mooie baby kamer ......... ik mag het zooooo hopen he !!!!!!!
gr happy woman

Hoi Sjan,

Gelukkig heb je deze keer minder last van de hormoontjes....
Ik moest wel lachen om je berichtje, want ik heb dat dus ook!!
Deze keer is het wel iets erger....het jeukt  soms enorm  en als niemand het ziet wil je je inderdaad eigenlijk  graag wel even als een vent gedragen.
Ik zat de hele bijsluiter al uit te spitten of daar iets bij stond, maar nee.....
Gelukkig zit je lekker in je vel en ben je helemaal happy met jullie huisje.
Ik zal voor je duimen dat je eitjes deze keer wat sneller groeien!

Nog een fijn weekend verder!

Liefs Katie

HEEEEE BOUWVAKKER!! Misschien kun je je verstoppen achter de perssinaasappelen en dan effe flink krabben!! (whahahaha)
Sorry hoor maar het is echt hilarisch je verhaal. Ik zie het al helemaal voor me.
Als je straks een kindje hebt dan kun je vreselijk lachen om die olifantebeessies die poepten zodat jij jeuk kreeg.

Ik ben erg blij om te horen dat je je verder redelijk ok voelt en geniet van je vakantie. GOEDZO!!!!!!!!! En ook dat Pietje even niet meer hoeft te vrezen voor zijn leven want het beest heeft doodsangsten gehad!

Nou ik hoop dat die eitjes een flinke groeispurt hebben gemaakt!!!!!!!!!!

X inge

Haaaaai,

Helaas nog geen groeiende eieren maar wel n boel kleintjes.
gelukkig is de jeuk op dit moment bijna weg, ik heb de beesten flink aan het schrikken gemaakt door ze de waarheid te zeggen. Als jullie nu niet snel verdwijnen dan haal ik de ongedierte bestrijding erbij, toen ging t rap...hahahaha

Vandaag weer hard gewerkt in het huis.
Mijn huis staat in de streek gelderland happy women en die van jouw? Is inderdaad heerlijk he? n eigen huis met   een heerlijke tuin!!

Tis fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben met last van rare kriebels. Enne INg je moest eens weten hoe ik overal stiekem heb staan krabben hahahaha.

Woensdag moet ik weer langs ziekenhuis. Duimen jullie dat het deze keer iets sneller groeit?!!!

Dikke knuffiebuffie
Sjan

heee sjanneke

Ik kom weer eens om het hoekje kijken. Heb je wel gevolgd en zie dat je gelukkig weer vol goede moet aan een nieuwe en hopelijk laatste poging bent begonnen.
Heel veel succes met alles en hopelijk gauw met goed nieuws op het forum.
Geniet van je huisje (niet te hard werken)

liefs  rozemarijn

Heee Sjanneke!

Hoe gaat het nu met je?
Kom jij die wachtweken een beetje door?
Wij gingen toch gelijk op he?
Dinsdag is mijn NOD (geloof ik)
Houd het bijna niet meer van de spanning!

Heeey cynt,

Wachtweken zijn altijd spannend! Ik heb de mijne er al op zitten en zit zelfs in de derde ronde voor iui. Gaan stiekem niet meer gelijk op, maar dat neemt niet weg dat ik onwijs voor je aan het duimen ben! Zet m op!
Laat je weten als je meer weet?

dikke knuf Sjan

Terug
Bovenaan