zomaar ff mn ei kwijt

A

Anoniem

Guest
Ik heb me in heel mijn leven nog nooit zo beroerd gevoeld!!!!Ik heb die griep van het overgeven en je weet wel, zal niet in detail gaan!Ow wat voel ik me beroerd, ben in 3 dagen 3 kilo afgevallebn en ben nu zo slap als een vaatdoek!Zat me eigenlijk af te vragen,...stel dat je zwanger bent, heeft het vruchtje hier dan ook last van,...want ik heb me toch zitten trillen en rillen van de kou,...echt ik dacht echt dat ik dood ging!Gelukkig is het overgeven een stuk minder , alleen dat andere blijft!Ondertussen heb ik wel het gevoel alsof ik ongesteld ga worden,..maar zal ook wel door mn buikgriep zijn, we zullen het zien,...2 april wilde ik gaan testen, tenminste als er niks tussen komt:)...
Wilde ff mn verhaal kwijt!
Dikke kus Nance

Wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent!

Ik geloof niet dat een vruchtje daar last van kan hebben of hinder van ondervindt mbt groei.

Er zijn meiden tijdens een zw dood en dood ziek maar het kindje merkt daar niets van. Die neemt toch wel de voedingsstoffen van jou die het nodig heeft.
Dit is wat ik weet.

Hopen natuurlijk op een positest volgende week!

Ow meid

Beterschap joh!

Nee vruchtjes hebben daar doorgaans geen last van hoor.

De eerste 12 weken leven ze op zichzelf, en tegen het einde vn die 12 weken word pas navelstreng met jou gevormd. (dacht ik)

beterschapjesss

Volgens mij merkt het vruchtje er niet veel van. Ik zelf heb tot de 16e week boven het toillet gehangen en woog op een gegeven moment 40 kilo.

Hey meid,

Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt....Gatsie! Hoop dat je gauw opknapt want dit is wel heel vervelend.

Het vruchtje heeft daar volgens mij geen last van hoor!
Beterschap!! Liefs Lynn.

Dank je wel voor jullie reactie's, strax ff proberen of ik een soepje naar binnen kan krijgen,...dan een para innemen en dan naar bed!Gelukkig brengt en haal mn moedertje de kids naar school,..dus ik kan lekker rustig aan doen!xxx

Terug
Bovenaan