Zomaar ff

Goedenavond maart meiden.....

Ik zit nu met mijn laptop op schoot het forum door te spitten... en ondertussen kijk ik bij vlagen charlie en the chocolatfactory....
(die heb ik al zo vaak gezien dat ik hem kan dromen maar goed)

Ik nader de 28 weken (zaterdag) en moet zeggen dat de tijd voorbij is gevlogen... nog 1 dag en dan zijn we januari 2011.... en gaan de laatste maanden in. Als het goed gaat moet ik nog 12 weken, maar als het tegen zit nog 14.... Al blijf ik positief en denk zelf dat het een paar dagen eerder komt.

De drukte van december is bijna achter de rug... morgen nog de laatste dag hele dag druk en dan wil ik vanaf januari echt rust... ik ben namelijk dood en doodop. ik heb geen puf meer... ik slaap al een tijdje heel slecht en kort.. en overdag lukt het me momenteel gewoon niet om een dutje te doen. vandaag alleen ff stof gezogen en ik was kapot... en dat terwijl ik zelf vind dat er nog zoveel moet gebeuren!!!! Overal waar ik kijk zie ik wel wat... ik word er niet goed van... loop mezelf lekker in de weg... en manlief werkt ook niet echt mee... Heeft nu een week vakantie en is hele dagen op de ijsbaan te vinden.... Wel is de babykamer nu kompleet af! klaar! Dat was het eigenlijk al, maar op het laatste moment wou ik er toch nog plintjes boven om heen hebben.... en die zijn gister gezet :D ik ben helemaal gelukkig... nu kan ik wel hele dagen daar staan en vol geluk naar het nog lege bedje kijken.... ik kan niet wachten tot onze kleine man daar in ligt.....

Van mij mogen deze laatste weken ook vliegen, als ik zelf maar ff wat meer puf krijg om alles hier op orde te krijgen.....

wou dit ff met jullie delen....

Liefs

ik denk het gevoel dat je geen energie hebt maar dat er nog zo veel te doen is.. ik ben maandag 29 weken en bij ons is de babykamer nog niet klaar we moesten flink verbouwen waar door het langer duurt maar donderdag worden de meubelen geleverd.

ik heb dan wel z'n lieve man die dingen voor me wil doen als ik het vraag en me behoorlijk vertroetelt..

dadelijk als de feestdagen voorbij zijn word het rustiger en probeer te ontspannen in slaapvallen hoeft niet perse om te rusten he als je gewoon lekker op de bank gaat liggen met tv aan of boek voor je neus rust je ook uit.

Hai,
Ik herken het ook hoor, zit vandaag op 31wk precies en moet nog 9weken wachten, ben er nog niet eerder overheen gegaan, en gaat nu ook echt niet gebeuren,,haha
10januari gaan de kids weer naar school (hebben hier een week later vakantie gekregen) en dan is de tijd voor mij en de baby daar, heb gister de hele badkamer en een deel van de keuken geboend, gezogen en gedweild, mijn hemel wat een werk,,haha
Hoef vandaag dus lekker niet veel te doen, al is er altijd wat met drie kleine kids!
Ik ga komende week ook lekker rustig aan doen, kids vakantie, mama dan ook maar!

een goede jaarwisseling toegewenst!!

Liefs MJ

ken het gevoel ook, ben ook de hele dag alleen maar moe, sinds deze week ook weer misselijk (bennu 29 weken) dus baal ervan maar ben blij dat je kamertje klaar is en dat je er zo lekker van kan genieten. hopelijk in het nw jaar meer energie en rust

Tja ik ben ook moe en zat... maar denk zelf dat het ook voornamelijk komt doordat de dagen anders zijn vanwege de feestdagen.
Hopelijk als ik straks weer in het gewone ritme en in de 'gewone' dagen zit dat het dan weer beter gaat.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan