Hallo,
Vrienden van ons hebben een vreselijke rottijd achter de rug. Zwanger vol verlangen naar uitgezien, kindje was ziek en is na een moeilijke mnd. overleden. In de familie enz. van dichtbij weer geboortes van nieuwe kindjes meegemaakt op kraamvisite enz. Voor hen is dit gewoon heel erg dubbel en moeilijk. Nu was ik op zoek naar een bijzondere kerstkaart om straks in dec. te versturen. Hij was er alleen in enkelvoud en niet in meervoud maar je kunt erzelf ook meervoud van maken. Ik zet dit in het kaartje van lees het in meervoud. Wil jullie dit gedichtje niet onthouden. Het is een gedichtje van Ina Sipkes de Smit.
Voor jou
Nu het stil geworden is rondom je
jij je eenzaam voelt omdat
het liefste je ontvallen is
is de feestmaand extra moeilijk
voel je zo intens dat groot gemis
ik wens jou
dat je toch iets van het licht
van Kerstfeest mag ervaren
ondanks je verdriet en pijn,
dat er liefdevolle mensen
om je heen mogen zijn
Veel sterkte in deze dagen
en voor het nieuwe jaar.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die door deze woorden gesterkt worden.
Groetjes,
Rosaly
Vrienden van ons hebben een vreselijke rottijd achter de rug. Zwanger vol verlangen naar uitgezien, kindje was ziek en is na een moeilijke mnd. overleden. In de familie enz. van dichtbij weer geboortes van nieuwe kindjes meegemaakt op kraamvisite enz. Voor hen is dit gewoon heel erg dubbel en moeilijk. Nu was ik op zoek naar een bijzondere kerstkaart om straks in dec. te versturen. Hij was er alleen in enkelvoud en niet in meervoud maar je kunt erzelf ook meervoud van maken. Ik zet dit in het kaartje van lees het in meervoud. Wil jullie dit gedichtje niet onthouden. Het is een gedichtje van Ina Sipkes de Smit.
Voor jou
Nu het stil geworden is rondom je
jij je eenzaam voelt omdat
het liefste je ontvallen is
is de feestmaand extra moeilijk
voel je zo intens dat groot gemis
ik wens jou
dat je toch iets van het licht
van Kerstfeest mag ervaren
ondanks je verdriet en pijn,
dat er liefdevolle mensen
om je heen mogen zijn
Veel sterkte in deze dagen
en voor het nieuwe jaar.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die door deze woorden gesterkt worden.
Groetjes,
Rosaly