Zomaar ineens...

A

Anoniem

Guest

Vandaan een drukke, maar gezellige dag op mijn werk. Niets bijzonders eigenlijk... Kom ik thuis, stromen ineens de tranen over mijn wangen terwijl ik met een bakkie thee op de bank zit. Zomaar vanuit het niets. Niets gebeurd, geen verdrietig gevoel, zomaar...

Misschien dat de spanning van de afgelopen weken er ineens uitkomt ofzo. Moet zeggen dat het wel oplucht! Morgen ook nog even druk aan de slag: rapportentijd in het onderwijs! En dan zondag echt een dagje vrij voor de hele sintdrukte woensdag gaat beginnen!

Heb wat kleine cadeautjes gekocht voor in de schoen van mijn vriend, haha! Ben benieuwd hoe hij daarop gaat reageren!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Daisy

Ach lieve schat! Dat kan je weleens hebben hoor, geeft niets enne.....gewoon aan toe geven hoor! Kan indd lekker opluchten zo af en toe....en dat mag!! Het is niet niks wat jullie mee maken en vooral voelen.....het is niet alleen de medische molen maar ook de emotionele molen!

Ben benieuwd wat je vriend in zijn schoen krijgt van je! Misschien ook een leuk idee voor hier thuis.... Succes morgen en ga lekker zondag even ontspannen samen. Lekker naar de bios of het strans of gewoon lekker op de bank hangen met een leuke/goede film!!

Een grote, lieve knuffel voor jou!! Liefs Lynn.

Soms heb je dat he...
In ieder geval een dikke knuffel
en geniet lekker van je vrije dag morgen

Lieve Daisy,

Soms heb je van die momenten, en dat mag, laat de tranen lekker rollen, dat lucht op! Het is allemaal ook niet niks.
Hopelijk snel positief nieuws! Ik probeer het hier allemaal nog een beetje in de gaten te houden, duimend op veel positief nieuws!
Succes meid!

Liefs DaisyF

@Lynn, heb een chocopietje en een adventkalender met chocolaatjes, hihi. Misschien dat ik er ook wel een mooie positieve test in kan doen eind november!

Liefs!

Hahahahaha!! Daisy, je maakt me aan het lachen!! Ik hoop het zoooo voor jullie!! Ik gun het iedereen maar jou vooral! :) Ik vind het een heel leuk idee en helemaal met een positieve test erin!

We gaan voor het übersintcadeau dit jaar!! Doe je mee? Haha!

Ik ga nu maar weer snel mijn rapporten schrijven... Hoezo 5 dagen werken?? :p

Kusje!

Zeker! Ik doe mee!! Er worden hier wat dealtjes afgesloten zeg! Hahahaha!!

Succes met de rapporten en daarna even heerlijk gaan genieten van je weekend (euh....vrije zondag ;-))

Liefs!

Terug
Bovenaan